هیچ پولی برای برگزاری اردو و اعزام به مسابقات نداریم

دبیر فدراسیون شطرنج گفت: تا پایان سال هیچ پولی برای برگزاری اردو و اعزام به مسابقات برون مرزی نداریم.
کد خبر: ۶۳۷۱۸۱
هیچ  پولی برای برگزاری اردو و اعزام به مسابقات نداریم

هادی کریمی در گفت و گو با جام جم ورزشی گفت: در سال جاری به دلیل نبود پول توان استفاده از مربی خارجی و برگزاری اردوهای تیم ملی را نداشتیم.

وی افزود: تنها توانستیم چند روز مانده به مسابقات اردو برگزار کنیم و خبری از تمرینات مستمر بازیکنان تیم ملی نبود.

دبیر فدراسیون شطرنج در خصوص اعتبار مصوب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در سال 92 تصریح کرد: در انتهای سال 91 بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت ورزش قرار شد 700 میلیون تومان به شطرنج اختصاص پیدا کند که از این رقم 300 میلیون تومان آن را دریافت کرده ایم و امیدی هم برای دریافت باقی مانده آن نداریم.

کریمی گفت: این رقم در حالی برای شطرنج در نظر گرفته شد که سال های قبل هم همین رقم بود، با این تفاوت که هزینه های بسیار کمتر از حالا بود و ما می توانستیم با این اعتبار کاری از پیش ببریم.

دبیر فدراسیون شطرنج عنوان کرد: امسال به دلیل نبود بودجه توان دعوت از مربی خارجی را نداشتیم و بر همین اساس هم امیدی برای بازی های آسیایی اینچوان نداریم، هر چند که مخاطب شطرنج انتظار کسب مدال را دارد، اما با شرایط فعلی نمی توان امید زیادی داشت. چون بدون پول کاری نمی توان انجام داد.

وی در خصوص کسب اعتبار از طریق اسپانسر تصریح کرد: تا به امروز هم از این روش استفاده کرده ایم اما مسئله این است که در کل شرایط مالی در جامعه خوب نیست و توان مالی اسپانسرها هم کم شده است.

 

 

newsQrCode
برچسب ها: شطرنج
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها