در انتقاد از رفتار صهیونیست‌ها نسبت به فلسطینیان

ستاره پینک فلوید: اسرائیلی‌ها شبیه نازی‌ها هستند

«راجر واترز» خواننده و نوازنده پیشکسوت گروه پینک‌فلوید که پیش از این از موسیقی‌دانان سراسر جهان خواسته بود رژیم صهیونیستی را بایکوت فرهنگی کنند، در اظهارات جدیدش اسرائیلی‌ها را با آلمان‌های نازی مقایسه کرد.
کد خبر: ۶۲۶۵۳۴
ستاره پینک فلوید: اسرائیلی‌ها شبیه نازی‌ها هستند

راجر واترز که اخیرا به خاطر اظهارات ضد صهیونیستی خود در غرب جنجال‌برانگیز شده است، در مصاحبه اخیر خود با مجله «کانتر پانچ» گفت: رفتار اسرائیلی‌ها با فلسطینی‌ها با آنچه که آلمان‌های نازی در دهه 30 با یهودیان کردند و آنهمه جنجال کرد، هیچ تفاوتی ندارد، اسرائیلی‌ها، فلسطینی‌ها را حقیر می‌شمارند که این به شدت غیرانسانی است.

وی افزود: هلوکاست یک جنایت بی‌رحمانه و تنفربرانگیز مافوق تصور ماست ولی باید بدانیم که ما همواره باید نسبت به جهان پیرامونمان هوشیار باشیم، ما هرگز نباید در برابر ظلم و ستمی که بر دیگران روا می‌شود، جدا از نژاد و رنگ و مذهب آنها، ساکت بمانیم

واترز 70 ساله که طی سال‌های اخیر از اجرای هرگونه برنامه در اسرائیل خوداری کرده، در ادامه ضمن انتقاد از واشنگتن، افزود: واشنگتن به شدت تحت تأثیر ماشین تبلیغاتی اسرائیل است.

خواننده و نوازنده پیشکسوت گروه پینک‌فلوید اخیرا در کنسرت‌هایش، از خوکی بادکنکی استفاده می‌کند که چند نماد از جمله نماد داوود تصویر شده و به خاطر اینکار به شدت مورد انتقاد رسانه‌های غربی قرار گرفته است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها