تمامی مطالبات گندمکاران پرداخت شد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خبر داد و گفت: روز گذشته تمامی مطالبات گندم کاران پرداخت شد.
کد خبر: ۶۰۲۵۸۵
تمامی مطالبات گندمکاران پرداخت شد

به گزارش  ایرنا ، عباس قبادی گفت: ۵۰ میلیارد تومان مابقی وجوه گندم‌های خریداری شده روز گذشته به حساب کشاورزان واریز شده و دولت هیچ گونه بدهی به گندمکاران ندارد.
وی افزود: هم اکنون روزهای پایانی خرید گندم از کشاورزان را سپری می کنیم و بر این اساس، تاکنون ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تاکنون ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان به گندم‌کاران پرداخت شده و میانگین قیمت خرید گندم ۸۲۰ تومان است.
براساس گزارش وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، به گفته قبادی، برای فصل آتی برداشت گندم قیمت ۱۰۵۰ تومانی اعلام شده که این قیمت متناسب با نرخ‌های جهانی است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دولت عزم جدی برای افزایش تولید داخلی دارد و بر همین اساس، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده را با ۳۰ درصد افزایش، قبل ازشروع فصل کاشت اعلام کرده است تا موجب رضایتمندی کشاورزان و تشویق آنها به کشت وتولید بیشتر و در نتیجه خودکفایی گندم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها