2 برادر برای مادر می‌خوانند

«من و سالار عقیلی دو برادر هستیم که برای مادری به‌نام ایران‌ می‌خوانیم.» این جمله را رضا صادقی درباره اجرایی که قرار است با سالار عقیلی داشته باشد می‌گوید و خوشحال است از این‌که قصد دارد آثار وطنی‌اش را در کنار یک خواننده موسیقی سنتی روی صحنه ببرد.
کد خبر: ۶۰۰۵۷۱
2 برادر برای مادر می‌خوانند

او خودش و سالار عقیلی را دو برادر می‌داند که برای مادرشان، ایران موسیقی اجرا خواهند کرد و عشقشان به او را با این اجرا به گوش همه می‌رسانند.

این دو خواننده خوب کشورمان این روزها برای اجرای کنسرت «عشق من ایران من» آماده شده‌اند و امروز و فردا در برج میلاد تهران روی صحنه می‌روند. آنها قصد دارند علاوه بر اجرای کارهایشان که درباره ایران و عشق به وطن است، دو قطعه را هم به صورت مشترک اجرا کنند.

در این اجرا پنج ترانه ملی ـ میهنی را سالار عقیلی و پنج ترانه دیگر را رضا صادقی می‌خواند. همچنین یکی از ترانه‌های رضا صادقی را سالار عقیلی و یکی از ترانه‌های سالار عقیلی را رضا صادقی همخوانی می‌کند. اجرای دو آهنگ بی‌کلام هم در برنامه کنسرت آنها گنجانده شده است.

صادقی درباره این اجرا گفته است: این کنسرت در حقیقت یک مهمانی ایرانی است که به میزبانی ایران برگزار می‌شود و در آن دو مهمان دیگر، یعنی من و سالار عقیلی روی صحنه می‌رویم.

او تاکید کرده است که قصد ندارند در جهان متفاوت موسیقی یکدیگر پا بگذارند و گفته است: در این کنسرت نه‌من وارد جهان موسیقی سنتی می‌شوم و نه سالار عقیلی پاپ می‌خواند، بلکه در کنار هم آهنگ‌های مربوط به ایران را می‌خوانیم.

توصیف او را بخوانید: «برگزاری این کنسرت را این طور می‌توانم تشبیه کنم که من و سالار عقیلی در این کنسرت دو برادریم با مادری به نام ایران که ما را کنار هم جمع کرده‌است؛ من گیس مادر را شانه می‌زنم و ایشان چشمانش را سرمه می‌کشد.»

سالار عقیلی هم پیش از این گفته بود که با شرکت در این کنسرت می‌خواهم نشان‌دهم اهالی موسیقی سنتی هیچ دشمنی‌ای با موسیقی پاپ فاخر ندارند و فکر می‌کنم اهالی موسیقی پاپ هم با موسیقی سنتی جدی مشکلی ندارند.

در واقع وقتی پیشنهاد شده او با صادقی یک شب روی صحنه برود. او هم از این که موسیقی‌های سنتی و پاپ جدی در کنار هم اجرا شود، خیلی استقبال کرده است.

این خواننده همچنین گفته است: «همیشه در هر‌کنسرتی که روی صحنه رفته‌ام، با این درخواست تماشاگران روبه‌رو شده‌ام که قطعات میهنی‌ام را که مردم با آن خاطره دارند، اجرا کنم.

کنسرت «عشق من ایران» فرصتی است تا به این خواسته که خودم هم سال‌هاست مشتاق آن بوده‌ام، پاسخ دهم.»

این دو خواننده در این کنسرت قطعات خاطره‌انگیزی با موضوع ایران و عشق به وطن اجرا می‌کنند تا لحظات خاطره‌انگیزی برای علاقه‌مندان به آثارشان فراهم کنند. اگر می‌توانید این کنسرت را از دست ندهید.

زینب مرتضایی‌فر - گروه فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها