آتش‌سوزی کارگاه بافندگی در لاله زار

یک کارگاه بافندگی و ریسندگی در خیابان لاله زار صبح امروز به علت اتصالی در ماشین آلات آن دچار آتش سوزی شد.
کد خبر: ۵۷۲۸۳۷
آتش‌سوزی کارگاه بافندگی در لاله زار

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125، مدیر منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران در این باره گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 08:45 دقیقه صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاههای 46 و 2، گروه امداد و نجات یک و نیز کامیون خاور حامل دستگاههای تنفسی را به محل حادثه در خیابان لاله زار، بالاتر از خیابان منوچهری اعزام کرد.

مرتضی قاسم اصفهانی در این باره اظهار کرد: با رسیدن اولین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه مشاهده شد از طبقه سوم یک پاساژ تجاری تولیدی 4 طبقه شعله و دود فراوانی به بیرون زبانه می کشد.

وی با اشاره به این مطلب که بررسی اولیه نشان داد که محل حادثه یک کارگاه تولیدی تریکو به مساحت تقریبی 100 متر مربع در طبقه سوم این پاساژ طعمه شعله های آتش شده بود، گفت: آتش نشانان  به دو گروه تقسیم شدند؛ گروه اول برای یافتن افراد گرفتار احتمالی به جستجوی در طبقات پرداخته و گروه دوم نیز به طور همزمان به خاموش کردن آتش درداخل کارگاه بافندگی و ریسندگی پرداختند.

وی علت بروزاین آتش سوزی را اتصالی دستگاههای دوک پیچی(نخ پیچی) اعلام کرد و افزود: نیروهای عملیاتی توانستند این آتش سوزی را در کمترین زمان ممکن، قبل از سرایت آن به کارگاههای دیگر خاموش کنند.

مدیر منطقه یک آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه این آتش سوزی هیچ گونه مصدومی در پی نداشت، به مالکان این گونه کارگاه‌ها توصیه کرد که در زمان های کوتاه با بازدید دوره ای از دستگاه های خود نسبت به رفع نقایص و اتصالی سیم‌ها اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها