در بیانیه مرکز بسیج صداوسیما تاکید شد:

اثبات ولایت مداری ملت ایران در 24 خرداد

مرکز بسیج صداوسیما با صدور پیامی ضمن تبریک به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، از حضور حماسی و شگفت‌آفرین مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و خلق حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی که به زیباترین شکل ممکن محقق شد، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۵۷۱۸۳۹
اثبات ولایت مداری ملت ایران در 24 خرداد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج رسانه ملی، در پیام مرکز بسیج صداوسیما آمده است: 24 خرداد با حضور پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای، ارتباط و اتصال مستحکم ملت و با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات و دشمن بار دیگر ناکام و ناامید شد.

در این بیانیه تاکید شده است: حضور 72.2 درصدی ملت ایران لبیک به ندای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و حمایت مجدد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

مرکز بسیج صداوسیما در پیام خود ضمن تبریک به منتخب ملت ایران اسلامی جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و آرزوی توفیق برای دولت ایشان آورده است: امروز که ملت سرافراز با انجام فرضیه دینی و سیاسی، قدرت عظیم ایرانیان را به رخ جهانیان کشانده است، انتظار می رود دولت یازدهم ضمن استفاده مناسب از فرصت ارزشمند خدمت در جامعه اسلامی و با پشتوانه میلیونی مردمی، با بهره گیری از منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع عظام، علما، نخبگان و... همه تلاش و همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم و کشور به کار گیرد. بدیهی است در این تلاش مقدس تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای موفقیت دولت یازدهم دریغ نخواهند کرد.

براساس این گزارش، در پایان این پیام آمده است: بسیج رسانه ملی لازم می داند بار دیگر از تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش‌ها و ایثارگری های تمام مسئولین و دست اندرکاران عرصه انتخابات کشور به ویژه همکاران و خانواده بزرگ رسانه ملی که با بلند نظری، آزاداندیشی و تلاش های هنرمندانه و مبتکرانه خود خشنودی و رضایتمندی ولی امر مسلمین جهان را موجب شده و نقش بسزایی در افزایش شور، شعور و نشاط سیاسی در جامعه داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها