معاون اول رئیس جمهور خبر داد:

اختصاص ردیف بودجه‌ای مستقل برای طب ایرانی

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد؛

ضرورت توجه به طب سنتی در کنار توسعه مراکز درمانی پیشرفته

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت طب سنتی و طب اسلامی، گفت: باید تلاش کنیم در کنار توسعه بیمارستانها و مراکز درمانی پیشرفته و نوین، به طب اسلامی و سنتی هم توجه داشته باشیم و در این مسیر دانشجویان، پزشکان و پژوهشگران این عرصه می‌توانند کمک‌های شایانی در رسیدن به اهداف مورد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۲۷۵۷
ضرورت توجه به طب سنتی در کنار توسعه مراکز درمانی پیشرفته

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی و فوق‌تخصصی نورافشار اظهار کرد: امروز بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز به طب سنتی و داروهای گیاهی روی آورده اند و از مصرف داروهای شیمیایی اجتناب می‌کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که ایران کشوری قدرتمند است که توانسته در برابر فشار زیاده‌خواهان ایستادگی کند، خاطر نشان کرد: برخی کشورها که در تحریم ایران با آمریکا همراهی می‌کنند، به طور خصوصی مطرح می‌کنند که نمی‌توانند در برابر قدرت آمریکا مقاومت کنند و همراهی آنها با آمریکا از سر ناچاری است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانسته به خوبی در برابر فشارها و تحریم‌های قدرت‌های بزرگ ایستادگی کند که این باعث افتخار است.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین از کمک‌ها و تلاش‌های سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای راه اندازی این مرکز فوق تخصصی قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها