فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند

فصل دل تکانی در برنامه « قند و نمک»

فرهنگسرای فردوس به منظور تلطیف فضای جامعه و نقد آسیب‌های اجتماعی در قالب طنز، پانزدهمین محفل شعر طنز «قند و نمک » را در فصل دل تکانی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۴۸۱۲۳
فصل دل تکانی در برنامه « قند و نمک»

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، پانزدهمین محفل شعر طنز «قند و نمک» با حضور شاعران طنزپرداز روز سه شنبه 22 اسفند ماه ساعت 18 برگزار می شود.

در این برنامه، شاعران طنزپرداز، اشعار و قطعات طنز خود را با موضوع نوروز و دوری از رذایل و نزدیک شدن به فضائل اخلاقی برای حضار خوانده و سعید بیابانکی به عنوان مجری و منتقد برنامه به نقد و بررسی آنها می پردازد.

از شاعرانی که در پانزدهمین محفل شعر طنز حضور پیدا می کنند می توان به همایون حسینیان، نادر ختایی، ناصر فیض، رضا ساکی، سعید طلایی، صابر قدیمی، مهدی استاد احمد، علیرضا لبش، مهدی نوری، روح الله احمدی و دیگر شاعران طنز پرداز نام برد.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به پخش تصاویر و سوژه های طنز، اجرای نمایش، ترسیم کاریکاتور و مسابقه ذوق آزمایی اشاره کرد.

در جلسات پیشین محفل شعر طنز «قند و نمک» شاعرانی همچون رحیم رسولی، عباس صادقی، مهمان شب شعر طنز فرهنگسرای فردوس بودند.

فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات سه شنبه 22 اسفند ماه ساعت 18 میزبان علاقمندان برنامه قند و نمک خواهد بود.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir و شماره تلفن 44058900 آماده ارائه اطلاعات بیشتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها