قالیباف:

ائتلاف 3‌گانه سیاسی نیست

شهردار تهران با بیان اینکه ائتلاف سه گانه یک ائتلاف سیاسی نیست، گفت: ائتلاف سه‌گانه یک ائتلاف مکتبی و اعتقادی است؛ بدین معنا که این ائتلاف از جنس کاسه به دست بگیر و بده و بستان حزبی و با مکر و حیله نیست.
کد خبر: ۵۴۷۵۹۴
ائتلاف 3‌گانه سیاسی نیست

محمد باقر قالیباف در نشست سراسری اعضای ائتلاف سه گانه که امروز برگزار شد،  با تاکید بر اینکه اگر پایان این ائتلاف منجر به اختلاف شود باید در دینداری ما شک کنید، گفت: ما مدیون همرزمان و خون هزاران شهید هستیم و به خاطر همان ارزشها دور هم جمع شده ایم که آن ارزشها را احیا کنیم ، اگر راهی غیر از این رفتیم ریاکار هستیم.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت نیازمند حوزه فکر و نظریه پردازی هستیم، گفت: مدیریت در کشور باید اسلامی و جهادی باشد. من نمی خواهم از نارسایی ها بگویم ولی به عنوان یک خدمتگزار که 34 سال است که توفیق خدمت دارم و به عنوان کسی که استخوانم در حوزه کار از اول انقلاب تا به امروز خرد شده می گویم  کشور به سرعت می تواند چالش های خود را حل و فصل کند و فرصت بسیار خوبی وجود دارد به شرط آنکه از دروغ پردازی و ریا دوری کنیم.

عضو ائتلاف سه گانه با بیان اینکه اگر مردم ما دچار مشکل اقتصادی باشند مقاومت آنها دچار خدشه می شود، گفت: در جامعه ای که نیاز مادی داشته باشد و معیشت آن حل نشود فساد می آید، تبعیض می آید، جاسوس می آید و چنین مردمی در برابر هر قدرتی سر تسلیم فرود می آورند، بنابراین باید در برابر این مشکلات تصمیم الهی و عقلانی بگیریم.

وی با بیان اینکه انتخابات سال 92 تنها انتخاب رئیس قوه مجریه نیست، افزود: ما تنها در انتخابات مدیر اجرایی کشور را انتخاب نمی کنیم.

قالیباف با بیان اینکه دشمنان برای انتخابات سال آینده دندان تیز کرده اند، تصریح کرد: جریان های مختلفی در کمین این انتخابات هستند که از جمله آنها  جریانی است که می خواهد فرهنگ سکولار را حاکم کند که امام همیشه دلش از این جریان خون بود و ما باید دقت کنیم و اینجاست که دلسوزان باید در خیمه ولایت جمع شده و با وحدت پیش روند لذا در این حوزه نیازمند یک برنامه و تیم قوی هستیم.

وی اذعان داشت: احساس ما این است که اگر دوستداران انقلاب و عزیزانی که دل در گرو رهبری دارند دست به دست بدهند یک انتخاب شایسته و کارآمد انجام می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها