ناتو آماده حمله به سوریه

یک ناوگان بزرگ آمریکا در نزدیکی ساحل سوریه در شرق مدیترانه مستقر است که یک ناوچه کانادایی را نیز شامل می‌شود. موشک‌های پاتروت هم که در مرز ترکیه با سوریه مستقر است.
کد خبر: ۵۳۵۳۶۹
ناتو آماده حمله به سوریه

یک تحلیل‌گر سیاسی می‌گوید ناتو خود را برای "مداخله نظامی در سوریه" با کمک یک ناوگان بزرگ آمریکا که در ساحل مدیترانه مستقر است و استقرار موشک‌های پاتریوت در ترکیه آماده می‌کند.

به نوشته "پرس تی وی" یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند که امریکا برای مداخله احتمالی در سوریه با هدف جلوگیری از کابرد سلاح‌های شیمیایی سوریه علیه غیرنظامیان و یا افتاد افتادن این سلاح‌ها به دست عناصر نامطلوب در حال آماده شدن است.

"کن استون" یک تحلیل‌گر سیاسی در مصاحبه شبکه پرس تی‌وی می گوید: من بیش از یک سال است که شرایط سوریه را بررسی و مشاهده می‌کنم و دریافتم که هر زمان راه‌حلی دیپلماتیک برای حل بحران سوریه از طرق راه‌حل سیاسی ارائه می‌شود، هم‌زمان فعالیت شورشیان مسلح و مزدوران خارجی تروریست در سوریه بیشتر می‌شود.

احمدی نژاد وعزل منتقدین

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس جمهور باید صبوری کند و صدای نقد را در درون کابینه با عزل وزیر خاموش نکند. رئیس جمهور محترم سوال و استیضاح در مجلس را بر نمی تابد اما خود در سوال   و استیضاح وزرا تا عزل مصرانه پیش می رود.

به گزارش مهر، محمد نبی حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت درخصوص برکناری وزیر بهداشت گفت: خانم دستجردی بنا بر اظهارات قبلی رئیس جمهور از وزرای کار آمد دولت بود، به تعبیر رئیس جمهور نمره او در اجرا 20 بود، مردم سوال می کنند چرا برخی وزرای کار آمد دولت هر از گاهی مورد بی مهری قرار می گیرند و رئیس جمهور شعار مهرورزی را حتی در دایره همکران خود به فراموشی سپرده است.

وی با اشاره به دخالت بیگانگان در انتخابات آینده و تکرار شرارت های عوامل فتنه در انتخابات گفت: انتخابات آزاد کلید واژه فتنه سازان خارجی و عوامل فتنه در داخل برای بازتولید فتنه 88 شده است.

حبیبی با اشاره به توطئه های دشمن تصریح کرد: همانطور که در فتنه 88 کلید واژه "تقلب" رمز آشوب بود، این بار کلید واژه "انتخابات آزاد" را برای فتنه جدید به عنوان رمز آشوب انتخاب کرده اند و می خواهند بگویند انتخابات آزاد نیست و از پیش نتایج آن را زیر سوال ببرند.

مبارک: مرا بکشید

یک منبع صهیونیستی فاش کرد که دیکتاتور سابق مصر از تیم معالج‌اش خواسته به زندگی دردناکش پایان دهد.

یک پایگاه خبری صهیونیستی موسوم به "عنیان مرکزی" در خبری فاش کرد: حسنی مبارک رئیس‌ جمهوری سابق مصر به دلیل مشکلات وخیم جسمانی از تیم پزشکی معالجش خواسته تا با اقدام به اوتانازی (مرگ خود خواسته) به درد و رنج‌های وی پایان داده و وی را از ادامه زندگی دردناکش نجات دهند.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، این پایگاه خبری اعلام کرد: اوضاع جسمانی حسنی مبارک طی چند روز اخیر وخیم شده است به نحوی که وی به بیمارستان منتقل شد.

شمارش معکوس سرنگونی حکام خلیج فارس  

"ایان بلک" تحلیلگر امور خاورمیانه در روزنامه گاردین، در مقاله ای به بررسی کتاب جنجال برانگیز "بعد از شیوخ" به قلم "کریستوفر دیویدسون" پژوهشگر مسائل خلیج فارس و استادیار دانشگاه "زاید" امارات، پرداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، بلک در این مقاله برخی نکات مهم این کتاب را به شرح ذیل ذکر کرده است:"ممالک و امارت های خلیج فارس از جمله عربستان سعودی و پنج همسایه کوچک آن "امارات، کویت، قطر، عمان و بحرین"، دیر زمانی است که توسط رژیم های به شدت مستبد اداره می شوند و استبداد این رژیم ها هم اینک به اوج رسیده است.

دیویدسون در این کتاب از تغییراتی بزرگ در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس که طی 2 تا 5 سال آینده، موجب سقوط رژیم های حاکم بر این کشورها خواهد شد، خبر داده است.

 بهترین نامزد اصلاح‌طلب

عباس عبدی تأکید کرد:کاندیداتوری خاتمی در شرایط کنونی از سوی حکومت به معنای مقابله‌جویی تلقی خواهد شد و این برخلاف خط‌ مشی اصلاح‌طلبی است و تردید ندارم که آقای خاتمی هم چنین نخواهد کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم،در خصوص اصلاح‌طلبی بدلی گفت: اصلاح‌طلبی بدلی معنایی ندارد و هر کس آن را بکار ببرد جز اینکه فقدان اعتمادبه‌نفس خود را نشان می‌دهد، کار دیگری نمی‌کند. با این توصیف درباره جبهه مردم‌سالاری یا هر فرد و گروهی دیگر می‌توان گفت که اگر شعارها و اصول اصلی اصلاح‌طلبی را قبول دارند، طبعاً اصلاح‌طلب هستند.

عبدی در مورد معرفی بهترین نامزد اصلاح‌طلب اظهارداشت: در شرایط حاضر مساله اصلی من، بیش از آنکه معطوف به حضور یا عدم حضور در انتخابات باشد، ناظر به ضرورت نشان دادن ایده و اراده از سوی اصلاح‌طلبان است و معتقدم اگر در شرایط حاضر این ایده و اراده به خوبی تدوین و ارایه شود، از دل آن دکتر نجفی می‌تواند مناسب‌ترین گزینه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها