سرلشکر جعفری:

پیام 9 دی، تبعیت از رهبری است

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به قیام مردمی نهم دی گفت: پیام اصلی این قیام حمایت،حرکت و تبعیت از رهبری برای محقق ساختن اهداف انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۳۵۲۹۷
پیام 9 دی، تبعیت از رهبری است

به گزارش روزشنبه جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در حاشیه مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت در جمع خبرنگاران با اشاره به قیام 9 دی اظهار داشت: استقامت، پایداری، هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی ایران نتایج خوبی را برای انقلاب اسلامی در پی داشت.

وی افزود: اهداف فتنه سال 88 امروز برای همه مردم دنیا آشکار و نتیجه‌اش که پیروزی جبهه حق علیه باطل بود، برای همگان نمایان شده است که فتنه 88 درگیری میان جبهه انقلاب و نگاه مخالف آن بوده است و تلاش دشمنان برای پوشاندن نیت اصلی آنها از فتنه 88 با هوشیاری مردم ناکام ماند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: پیام 9 دی حمایت،حرکت و تبعیت از رهبری برای محقق ساختن اهداف انقلاب اسلامی بوده است و البته سران فتنه در تلاشند تا خود را از فتنه سال 88 تبرئه کنند که با هوشیاری مردم این موضوع محقق نخواهد شد.

سرلشکر جعفری در خصوص برگزاری رزمایش‌ها اخیر سپاه گفت: پیام برگزاری این رزمایش‌ها نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای سه گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان آن است.

فرمانده کل سپاه در خصوص سرعت پیشرفت‌های علمی ایران اظهار داشت: بخش قابل توجهی از پیشرفت های علمی انقلاب اسلامی در خصوص مسائل دفاعی و امنیتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها