تولید پتروشیمی اصفهان در چند روز آینده آغاز می‌شود

پتروشیمی اصفهان با دریافت خوراک در چند روز آینده به چرخه تولید باز می‌گردد. مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفت‌وگو با شانا اظهار کرد: در نشست‌های متعددی که چند روز گذشته برگزار شد، پالایشگاه اصفهان بزودی خوراک مورد نیاز پتروشیمی اصفهان را تامین خواهد کرد.
کد خبر: ۵۰۰۶۴۰

علی محمد بساق‌زاده افزود: دو شرکت ارتباطی نزدیک با هم دارند و با همکاری به وجود آمده، امیدواریم مشکلات مالی میان پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان به طور کامل برطرف شود و مسائل دو طرف با امضای قرارداد بلندمدت پایان یابد.

وی ادامه داد: دو طرف توافق کردند بدهی پتروشیمی تقسیط و در بازه زمانی شش تا هشت ماهه به طور کامل پرداخت شود و با فرمول قیمت جدید روند تولید در پتروشیمی اصفهان ادامه داشته باشد.مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با حمایت وزیر نفت و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی و پالایش و پخش تصمیم گرفته شد دو شرکت توافق های ایجاد شده در مذاکرات را در هیات‌های مدیره پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان نهایی کنند و به تصویب برسانند و بلافاصله پس از این اقدام، خوراک از سوی پالایشگاه ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: دو شرکت بزودی مفاد توافق‌نامه‌ها را نهایی می‌کنند و تولید در پتروشیمی اصفهان به روند عادی برخواهد گشت.بساق‌زاده افزود: اکنون پتروشیمی‌های بوعلی و نوری، خلأ تولید پتروشیمی اصفهان را در بازار جبران کرده‌اند و هیچ‌گونه نگرانی بابت کمبود فرآورده‌ها در بازار وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها