مبارزی علیه فساد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

مبارزی علیه فساد

پیام تسلیت "دکتر ابراهیم رضائی" نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی؛

به مناسبت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان

متن پیام به شرح زیر است:
کد خبر: ۱۴۵۷۶۵۱
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار
▪️ منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
 
▪️ تقدیر و مشیت الهی بر عروج لاله گون خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رقم خورد. شهادت ایشان و هیئت همراه در سفری که مزین به خدمت به مردم و در جهت تلاش برای فعال سازی دیپلماسی اقتصادی ملت ایران بود خاتمه و برگ زرینی بر کارنامه درخشان ۴۵ ساله شهید حضرت آیت الله رئیسی بود. برادر عزیزم شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی و بااخلاص امور خارجه، حضرت آیت الله آل هاشم، دکتر مالک رحمتی، سردار موسوی، محافظ و خدمه پرواز این عروج آسمانی هم جزو صالحین، سابقین و نیروهای خوشنام و خدوم انقلاب اسلامی بودند که لیاقتشان جز شهادت نبود.
 
▪️ اینجانب شهادت یار دیرین و صدیق امام و رهبری، خادم ملت، سیاستمدار صادق و انقلابی که نامش مزین به خدمت به ثامن الحجج علیه آلاف التحیه و الثنا بود و هیئت همراه را به محضر حکیم امت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، بیوت معظم شهدا، مردم شریف و فهیم ایران، استان دارالحماسه و مجاهدپرور بوشهر و شهرستان دشتستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. در روزی که مزین به میلاد ولی نعمت ایران اسلامی امام رضا(ع) است هم‌نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را برای این شهدای سعید انقلاب اسلامی مسئلت می دارم.
 
▪️ وجود پربرکت رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی آرامش‌بخشِ دل‌های دوست‌داران انقلاب و سوگواران درگذشت رئیس‌جمهور فقید و خدوم است، بی‌تردید انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران همچون گذشته پرافتخار خود به رهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خامنه‌ای عزیز از این مرحله نیز به سلامت عبور خواهد کرد و همه بدخواهان کینه‌توز را ناکام خواهد گذاشت. 
 
*ابراهیم رضائی*
*رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر و نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی*
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها