بسم رب الشهداء والصدیقین

" مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا " شهادت فوز عظیمی است که هر کس به آن نمیرسد. خوشا به حال آنانکه باشهادت رفتند. شهید برقله رفیع نشسته و ما فرشیان نظاره گر آن قله نشینان بر عرش، با حسرتی جگر سوز، آه یا لیتنا سر می‌دهیم.
کد خبر: ۱۴۵۷۴۲۹

شهادت جانسوز یکی از مردمی‌ترین روسای جمهور کشورمان حضرت آیت الله رئیسی، خادم الرضا و همراهانش را، محضر حضرت بقیه الاعظم، روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا و نایب برحقش امام خامنه‌ای دامت برکاته، و مردم شریف ایران و استان البرز عزیز تسلیت گفته و برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات، حشر با انبیاء، اولیاء، شهدا و صلحا و برای رهبر عزیزتر از جانمان دلی آرام و مملو از امید و سلامتی خواهانیم.
انقلاب اسلامی بالنده‌تر از قبل پیش خواهد رفت و دشمنان از این حوادث خرسند نباشند که ان الله معنا در سراسر تاریخ انقلاب اسلامی بر ملت شهید پرور ایران و امت اسلامی کرارا تکرار و ثابت شده است.
ما از کودکی با شمیم روح انگیز عاشورا و شهادت رشد کرده و عاشقانه در پی آنیم، شهادت مایه فخر، کرامت و عزت ماست و خونیست جاری که همواره مکتب تشیع را سیراب کرده و حافظ آن بوده. ما معتقدیم زندگیمان سراسر احد الحسنین است و در این مسیر نورانی توقف ممنوع است.
بارال‌ها عاقبت همه ما را با شهادت ختم به خیر و سعادتمند بفرما و سایه، ولی امر مسلمین را برسرمان مستدام بدار. آمین.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب
استان البرز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها