دسترسی آسان و به‌موقع به آگهی های مزایده و مناقصه

موسسه مطبوعاتی دانش پیام بامداد نوین، با هدف هموار کردن مسیر کسب و کارها و صنایع در دسترسی سریع و آسان به اخبار مزایده و مناقصات ، استارت آپ مزایده مناقصه را راه اندازی کرده است. در ادامه با اهداف و نحوه عملکرد این استارت آپ به نشانی mozayedemonaghese.com توضیح داده می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۷۳۱۲

نگاهی به مزایده مناقصه

 با اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات، برای کسب و کارها بستری فراهم می‌شود تا شانس خود را در خرید کالا یا انجام پروژه، بالا ببرند. در سال‌های اخیر سایت‌ها توانسته‌اند به عنوان یک مرجع معتبر، بستری مناسب برای انتشار آگهی‌های مناقصه و مزایده در سراسر کشور باشند. اطلاع از تمام آگهی‌های مزایده و مناقصه بسیار اهمیت دارد و در صورت نادیده گرفته شدن برخی از آگهی‌ها ممکن است شانس بهره بردن از یک فرصت طلایی از دست برود.

لذا، سایت «مزایده و مناقصه» با در اختیار داشتن یک تیم حرفه‌ای و کاربلد، تمام آگهی‌های مربوط به مناقصه و مزایده را در سراسر کشور جمع آوری و در سایت منتشر می‌کند.

این اطمینان داده می‌شود که آگهی‌ها در تمام حوزه‌ها از جمله آگهی مناقصه و مزایده ، به صورت یکپارچه در سایت منتشر می‌شود.

دسترسی آسان و به‌موقع به اخبار مزایده و مناقصه


آگهی‌های مناقصه و مزایده

مناقصات و مزایدات دارای مراحلی مشخص هستند که با انتشار آگهی آغاز و با عقد قرارداد به پایان می‌رسند. بدیهی است دریافت آگهی در بازه زمانی مشخص، شانس شرکت در مناقصه و مزایده را بالا می‌برد. در صورتی که خارج از بازه زمانی معین از مناقصه و مزایده مطلع شوید ممکن است علی رغم واجد شرایط بودن فرصت شرکت در آن از دست برود.


سایت «مزایده و مناقصه» با همراهی و اطلاع رسانی به موقع شما را از آخرین اخبار مزایده و مناقصه مربوط مطلع می‌کند. تا از فرصت‌های طلایی به موقع آگاه شوید.
 
اهداف انتشار آگهی در سامانه آنلاین

اولین هدف از انتشار آگهی مناقصه و مزایده، اطلاع‌ رسانی در خصوص برگزاری این جلسات است. با انتشار آگهی سایت‌ها طیف گسترده‌ای از افراد از برگزاری مزایده و مناقصه به موقع مطلع می‌شوند.


با توجه به این که برگزارکنندگان مناقصات خصوصی، از طریق دعوت­نامه به افراد واجد شرایط و از قبل تعیین شده اطلاع رسانی می‌کنند؛ این نکته یادآوری می‌‍‌شود که آگهی‌های منتشر شده در سایت مربوط به مزایده و مناقصات عمومی است.

دومین هدف، جذب مزایده‌گران یا مناقصه‌گران بالقوه است. به این معنا که برخی از جلسات برگزاری مناقصه یا مزایده برای افرادی خاص از اهمیت بیشتری برخوردار است و تمام تلاش خود را می‌کنند تا در این جلسات شرکت کنند. به طور مثال مزایده مربوط به اقلام کمیاب، کلکسیونرها و علاقمندان به داشتن دارایی‌های ارزشمند را به خود جذب می‌کنند.


هدف دیگر از انتشار آگهی، ارائه اطلاعات ضروری است؛ از جمله تاریخ، ساعت، مکان و شرایط برگزاری جلسه، مدارک مورد نیاز و مبلغ سپرده اولیه برای شرکت در مناقصه یا مزایده، اطلاع رسانی می‌شود. این جزئیات کمک می‌کنند تا مناقصه‌گران و مزایده‌گران بالقوه درک روشنی از موضوع جلسه و نحوه برگزاری آن داشته باشند و بتوانند برای شرکت‌، آگاهانه تصمیم بگیرند.

از اهداف دیگر انتشار آگهی مناقصه می‌توان به پیدا کردن افراد متبحر و با تجربه اشاره کرد. چرا که ارائه رزومه مشخص و قوی توسط افراد متقاضی، برای به دست آوردن پروژه‌های بزرگ و موفقیت در آن‌ها  نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای دارد. مناقصه‌گران می‌توانند از تجربه و مهارت این افراد در پروژه‌های بعدی خود نیز استفاده کنند.

هدف از انتشار آگهی مزایده، فروختن اقلام با قیمت بسیار بالاتر است. از آنجایی مقرر شده است سازمان‌های دولتی اقلام مازاد خود را از طریق مزایده به فروش برسانند، انتشار آگهی مزایده کمک می‌کند تا مزایده‌گران بالقوه در جلسه حضور داشته باشند و قیمت بالایی اعلام کنند.

با توجه به اهداف انتشار آگهی‌های مناقصه و مزایده، سایت «مزایده و مناقصه» به نشانی mozayedemonaghese.com توانسته است به طور کامل آگهی‌ها‌ی مرتبط را پوشش دهد و کاربران تنها با وارد کردن چند کلید واژه می‌توانند آگهی‌های مورد نیاز خود را مطالعه کنند.
 
به روزرسانی آگهی‌ها

همانطور که اشاره شد آگهی‌های مناقصه و مزایده در شاخه‌های متفاوت منتشر می‌شوند، در نتیجه تعداد آگهی‌های منتشر شده در سایت‌، روزانه بسیار است. به روزرسانی‌های مستمر کمک می‌کند تا از انتشار آگهی‌های جدید زودتر مطلع شده و زمان کافی برای بررسی، تکمیل مدارک و ارسال اسناد داشته باشید.

صرفه جویی در زمان

جستجوی آگهی مورد علاقه در بین ده‌ها آگهی که در طی روز منتشر می‌شوند، بسیار وقت گیر است. سایت «مزایده و مناقصه» با جمع آوری آگهی‌ها، آن‌ها را طبق برخی از فیلترها کاملاً تفکیک و در بخش‌های مختلف منتشر می‌کند. بنابراین با وارد شدن به سایت و اعمال برخی از فیلترها می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به آگهی‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

ارائه اطلاعات تکمیلی

اطلاع از جزئیات برگزاری مناقصه و مزایده بسیار مهم است. هر چه میزان آگاهی از جزئیات بیشتر باشد با اطمینان بیشتر در جلسه شرکت می‌کنید

همچنین آگهی‌های مزایده و مناقصه با جزئیات در سایت منتشر می‌شوند و شرکت‌کنندگان می‌توانند با آگاهی کامل از شرایط، تصمیم به حضور در مناقصه یا مزایده مورد نظر را بگیرند.


شماره تماس واحد پشتیبانی و درج آگهی:


09901070466  خانم دهقانی

09303035341 خانم شکری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها