معاون تعاون گلستان:

ثبت نام در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر گلستان تا اواسط خرداد ادامه دارد

فدایی گفت: مدیران شرکتهای تعاونی استان تا 16 خرداد سال جاری فرصت دارند در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر گلستان ثبت نام نمایند.
فدایی گفت: مدیران شرکتهای تعاونی استان تا 16 خرداد سال جاری فرصت دارند در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر گلستان ثبت نام نمایند.
کد خبر: ۱۴۵۶۶۶۷
نویسنده شبیر دائمی

محبوبه فدایی معاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان  گفت: مدیران شرکت های تعاونی برای حضور در رقابت بزرگ نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر می توانند با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir  نسبت به بروزرسانی مدارک و مستندات اقدام نمایید.
وی تاکید کرد: این جشنواره به منظور ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و شناسایی تعاونی‌های موفق در سطوح استانی و ملی ، معرفی الگوهای برتر و تشویق تعاونی‌ها به تلاش برای بهبود و ارتقای حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف کسب و کار، در شهریور ماه سال جاری دراستان گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌ شود.
فدایی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم ، تصریح کرد: توجه ویژه به بخش تعاون و مشارکت مردم در فعالیت های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف ، ارتقاء جایگاه و معرفی توانمندی های این بخش ، ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین تعاونگران و انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف این جشنواره است.
وی در پایان گفت: تعاونگران استان گلستان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی در شهرستانها مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها