مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد خبر داد؛

توسعه بیش از هزار و 200 هکتاری فضای سبز مشهد تا پایان سال جاری

مسابقه طراحی باغ مفاخر اردبیل برگزار می‌شود

شهرداری اردبیل از برگزاری مسابقه طراحی ویژه باغ مفاخر واقع در محدوده بین میدان بسیج و میدان ارتش خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۶۳۰۷

به گزارش جام جم آنلاین،مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل اعلام کرد: با توجه به برنامه شهرداری اردبیل برای توسعه فضای سبز واقع در محدوده میدان ارتش تا میدان بسیج، مسابقه طراحی به منظور استفاده از بهترین ایده و طرح برای بهسازی و بازگشایی آن جهت استفاده عموم برگزار می‌شود.

مسابقه طراحی باغ مفاخر اردبیل برگزار می‌شود
جهت شرکت در مسابقه “طراحی باغ مفاخر اردبیل” متخصصان معماری و شهرسازی تا ۱۷ خرداد می‌توانند طرح‌های خود را ارسال کنند.
این محدوده فضای سبز با گستره حدود هشت هکتار با تصمیم دست‌اندرکاران مدیریت شهری و مسئولان شهرستانی قرار است در قالب باغ مفاخر اردبیل طراحی و بهسازی شود و متخصصان حوزه شهرسازی و معماری از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزییات و شرایط شرکت در مسابقه طراحی باغ مفاخر اردبیل می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی شهرداری اردبیل با عنوان شهر اردبیل مراجعه نمایند.
فضای سبز واقع در محدوده بین میدان‌های ارتش و بسیج که پیش‌تر با عنوان باغ شریعت شناخته می‌شد و در اختیار مالکان حقیقی خصوصی قرار داشت، پس از گذشت حدود سه دهه در نهایت در مرحله تملک و تغییر کاربری قرار گرفته است.
طرح تملک باغ شریعت و تبدیل آن به عنوان بزرگ‌ترین تنفس‌گاه شهر، سوای ارتقای شاخص‌های اردبیل از نظر برخورداری شهروندان از فضای سبز در کاهش ترافیک محدوده میدان ارتش، میدان بسیج و پل عطایی نیز موثر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها