افزایش دانشجو و رشته در دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول

نشست خبری دکتر سید رضایی رئیس دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول با اصحاب رسانه در سی و هفتمین سالگرد تاسیس این دانشگاه برگزار شد
نشست خبری دکتر سید رضایی رئیس دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول با اصحاب رسانه در سی و هفتمین سالگرد تاسیس این دانشگاه برگزار شد
کد خبر: ۱۴۴۹۰۱۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر سید رضایی در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات شهرستان علی آباد کتول است و ما به خود می‌بالیم به چنین دانشگاهی که در بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد استان مقام اول را به دست آورده است.

وی از ریاستهای قبلی دانشگاه خصوصا شهید دکتر صادقی نام برد و از نیروهای توانمند ، با اندیشه و موثر دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر سید رضایی در گزارش عملکردی از دانشگاه گفت: در طی ۵ سال که در خدمت این دانشگاه هستم توانستیم بدهی‌های دانشگاه به بانک ملی و صندوق تامین اجتماعی را در همان سال اول ورودم تصفیه نماییم، و خرسندم که بگویم دانشگاه هیچگونه بدهی دیگر ندارد.

وی در ادامه گفت ؛ با برنامه‌ریزی و خلاقیت توانستیم جذب معکوس دانشجو در دانشگاه را متوقف و در هر سال ۲۰ درصد به ورودی‌های دانشگاه بیفزاییم ، در حال حاضر ۵۰۳۰ نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل می‌باشند، و علت این کار آوردن ۴۳ رشته جدید از جمله روانشناسی و آموزش ابتدایی که شاه بیت این رشته‌ها بودند می‌باشد.

دکتر سید رضایی گفت : یکی از معضلات ما ارتباط ضعیف با بخش صنعت بود که ما توانستیم با مدیریت خوب با ۲۲ کارخانه عقد قرارداد نماییم و ارتباط بین دانشگاه‌ها و صنعت را روحی دوباره ببخشیم . و از این راه توانستیم تعدادی از دانشجویان فارغ التحصیل همشهری را در کارخانه پروفیل آرش یا ماهوت شمال به کار بگیریم.

ریاست دانشگاه گفت : درآمدهای غیر شهریه‌ای یکی دیگر از دستاوردهای این دانشگاه بود

وی گفت : یک مدیر خوب مدیری است که فرصت‌ها را از دست ندهد و فرصت شناس باشد، دانشگاه آزاد در نظر دارد پروژه بزرگ پارک ماهی را در اوایل سال آینده کلنگ زنی و به امید خدا تا آخر سال به بهره‌برداری برساند، این پروژه شامل حوضچه‌های ماهی ، ماهیگیری با قلاب ،آلاچیق و استراحتگاه در مسیر برگشت جاده کبودوال در جنب دانشگاه آزاد ساخته خواهد شد، امیدواریم این پروژه رونق اقتصادی و گردشگری شهرستان را افزایش دهد.

دکتر سید رضایی در حوزه بین الملل گفت : امروز در تمامی گرایش‌ها از برخی کشورها تا مقطع دکترا دانشجو یا فارغ تحصیل داریم. و بر اساس ارزیابی وزارت علوم در سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول رتبه اول و در شمال کشور پس از رشت مقام دوم را دارا می‌باشد و با آوردن رشته های دکتری حقوق ، روانشناسی ، عمران، معماری و گردشگری  دانشگاه را متحول خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن سپاس از رسانه های رسمی شهرستان که همواره یار و یاور دانشگاه بودند تشکر و خواستار آن شد این جلسات حداقل هر سه ماه یکبار برگزار گردد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها