در دهه فجرافتتاح و بهره برداری شد؛

تعداد 3 واحد تولیدی در 3 شهرک صنعتی مازندران

امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از افتتاح و بهره برداری 3 واحد تولیدی در 3 شهرک صنعتی استان، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۷۹۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یاسر امینی بیان داشت: تمام توان دولت مردمی در راستای منویات مقام معظم رهبری و در جهت تقویت و رشد تولید و صنعت و تقلیل بیکاری بکار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: تعداد 3 واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی شهدای نور (چمستان)، جمشیدآباد آمل و نوشهر، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

امینی گفت: واحد تولیدی گوهر دانه مازندران در زمینی به مساحت 3000 مترمربع تولیدکننده انواع خوراک دام و طیور با ظرفیت 35 هزار تن در سال، با حجم سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال و اشتغال 30 نفر در شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل و واحد تولیدی دارویی پاسارگاد اسپروز تولیدکننده انواع مواد شوینده و ضد عفونی کننده با حجم سرمایه گذاری 180 میلیارد ریال و اشتغال 20 نفر در شهرک صنعتی شهدای نور (چمستان) و واحد تولیدی پیشگامان تحول و تولید فردا نیز با عرضه بسته بندی تخم مرغ در زمینی با وسعت یکهزار مترمربع، با حجم سرمایه گذاری 400 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 50 نفر در شهرک صنعتی نوشهر افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها