استان البرز آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: هیئت‌های اجرایی نظارت بازرسی با برگزاری دوره‌های آموزشی آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شدند.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: هیئت‌های اجرایی نظارت بازرسی با برگزاری دوره‌های آموزشی آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شدند.
کد خبر: ۱۴۴۰۵۹۳
به گزارش جام جم آنلاین البرز،ولی پوری در اولین نشست آموزشی و توجیهی عوامل اجرایی انتخاباتی شهرستان فردیس گفت: برنامه‌های انتخابات از تاریخ ۵/۱۵/ ۱۴۰۲ بر حسب دستور وزیر کشور و بر اساس ۴ مولفه به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص امنیت سلامت مشارکت و رقابت مطرح شد که به عنوان نصب العین قرار دادیم و کار انتخابات در استان البرز آغاز شد.

وی افزود: در استان البرز کمیته‌های انتخابات تشکیل شدند جلسات هیئت‌های اجرایی هیئت‌های نظارت بازرسی و سایر دست‌اندرکاران امور انتخابات با برگزاری دوره‌های آموزشی به همت فرمانداران شهرستان‌های استان البرز آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شدند و همچنین نیز ۱۸ جلسه استانی با حضور استاندار البرز در سطح استان برگزار شده است.

ولی پوری گفت: در این انتخابات ۱۳۳۲ شعبه اخذ رای آماده جمع آوری آرای مردم هستند.
 
 فرماندار شهرستان فردیس نیز گفت: در قدم اول ۲ ستاد انتخاباتی در سطح شهرستان فردیس و شهر فردیس تشکیل و سپس کمیته‌های انتخاباتی تعیین و مشخص شدند و شرح وظایف نیز به آن‌ها ابلاغ شد.
 
کاشفی گفت: در سال ۱۴۰۱ در بخش مشکین دشت ۳۴ صندوق و در بخش مرکزی شهرستان فردیس ۱۶۹ شعبه اخذ رای و در مجموع ۲۰۳ شعبه اخذ رای مستقر بودند که امسال با افزایش ۳۵ الی ۴۰ درصدی در شعب اخذ رای آماده جمع آوری آرای مردم در روز انتخابات هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها