معاون اقتصادی استاندار یزد:

صنعت چاپ؛ صنعتی پاک و باسابقه در استان است

یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: صنعت چاپ در استان یزد بیش از یک قرن سابقه دارد و درواقع امروزه این صنعت را می‌توان به‌عنوان یکی از صنایع پاک در کشور نام برد.
کد خبر: ۱۴۳۹۴۲۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نشست هم‌اندیشی تعدادی از فعالین صنعت چاپ استان با معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد برگزار و پس از بررسی مسائل و دغدغه‌های فعالین این صنعت، تصمیمات لازم اخذ شد.
محمدعلی شاه‌حسینی با اشاره به قدمت صنعت چاپ در استان یزد گفت: این صنعت بیش از یک قرن در استان سابقه دارد و به گفته بسیاری از متفکران، یکی از بزرگ‌ترین اختراعات بشری بوده که تمدن بشری را دگرگون کرده است و امروزه  این صنعت به‌عنوان یکی از صنایع پاک و محیط زیستی در کشور دانست.
وی تصریح کرد: تولیدات چاپخانه‌های استان به جهت کیفیت خوبی که دارند به برخی استان‌ها صادر می‌شوند که به لحاظ زیرساخت‌ها شرایط بسیار مطلوب‌تری دارند.
شایان به ذکر است نبود نیروی تخصصی چاپ و همچنین نبود اتحادیه مستقل از جمله دغدغه‌های مطرح شده توسط فعالین صنعت چاپ در این نشست بود که پس از بررسی مسائل و دغدغه‌های فعالین این صنعت، تصمیمات لازم اخذ شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها