۲۰۱ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت در دشتستان واگذار شد؛

ارمغان فرزندآوری 

سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان؛

پیام تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

 «سرهنگ مهدی روان به‌» در پیامی شهادت و مجروحیت صدها نفر از برادران و خواهران کشورمان را در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۴۳۹۲۲۴
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

 به گزارش جام جم-سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان در این پیام گفتند:فاجعه انفجار تروریستی در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و قصی القلب را به ملت ایران اثبات کرد.

خون پاک انسان هایی بی سلاح و آزاده و شهروندانی بی گناه توسط ایادی رژیم سفاک و تروریسم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها ساخت، اما همه مردم شهید پرورمان را در غم و اندوه فرو برد.

وی در ادامه بیان داشتند اینگونه اقدامات که نشانه واضحی از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است نمی تواند از اراده قوی و ایستادگی ملت فهیم و بزرگ ایران از پای آرمان های خود بکاهد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ،خانواده های محترم شهدا، ملت عظیم الشان ایران تسلیت عرض می کنم و آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

سرهنگ روان به در پایان تاکید کردند به یاری خداوند متعال گروه های تروریستی و حامیان کوردل آنها در داخل و خارج از کشور مکافات این جنایت را پرداخت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها