سومین سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی در موسسه امام خمینی (ره) قم

همزمان با سومین سالروز رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، گرامی داشت این عالم علامه در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۹۵۱

 به گزارش جام جم آنلاین،رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در سومین سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی در موسسه امام خمینی (ره) به برخی از ویژگی‌های آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: آیت الله مصباح یزدی روحیه جهادی داشتند، به طوری که در هر عرصه‌ای که نیاز به حضور ایشان احساس می‌شد با تمام توان و به صورت انقلابی حاضر می‌شدند.

وی آیت الله مصباح یزدی را الگویی کامل برای شاگردان، طلاب و جوانان معرفی کرد و گفت: علامه مصباح یزدی در تربیت نیرو بی‌نظیر بود و برای گسترش اهداف انقلاب اسلامی نهادسازی میکرد و در تمام طول این سال‌ها نیرو‌های زیادی را تربیت و به انقلاب اسلامی تحویل داد.

آیت الله رجبی خودسازی و تهذیب را یکی دیگر از ویژگی‌های علامه مصباح یزدی عنوان کرد و گفت: بزرگان ما خودسازی و تحصیل را یک اصل برای خود می‌دانستند چرا که حرکات بزرگی که سرنوشت یک ملت را رقم می‌زند تنها با خودسازی و تهذیب امکان‌پذیر است.

سومین سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی در موسسه امام خمینی (ره) قم

وی آیت الله مصباح یزدی را استاد فکر معرفی کرد و گفت: آیت الله مصباح یک استاد بسیجی بود که در تمام کار‌ها و فعالیت‌ها با فکر عمل می‌کرد.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، مجتهد و فیلسوف ایرانی و بنیانگذار و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهش امام خمینی، نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری، عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس سابق شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت و یکی از استادان حوزه علمیه قم بود که در ۱۲ دیماه ۱۳۹۹ در ۸۶ سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها