بهانه‌ای برای وام ندادن
«جام‌جم» از مقاومت بانک‌ها برای اعطای تسهیلات بدون ضامن در قالب اعتبار سنجی گزارش می‌دهد

بهانه‌ای برای وام ندادن

تخلف برخی میوه فروشی های یاسوج در عرضه میوه و تره بار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: برخی میوه فروشی‌ها در یاسوج، میوه و تره بار درجه دو و سه را به قیمت درجه یک به مردم می‌فروشند.
کد خبر: ۱۴۳۸۷۵۹

به گزارش جام جم آنلاین،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از بازار سطح شهر یاسوج بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در بازدید از بازار یاسوج گفت: برخی واحد‌های میوه و تره بار، میوه‌های ضعیف و درجه دو و سه را به عنوان درجه یک با قیمت مصوب به مردم عرضه می‌کنند که ضمن اصلاح قیمت و ارائه تذکر‌های لازم، برای تعدادی نیز پرونده تعزیراتی تشکیل شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به راه اندازی سامانه رهتاب در استان افزود: سامانه‌ای به نام سامانه رهتاب (راهکار هوشمند مدیریت و بهینه سازی زنجیره کالا‌های اساسی) با هدف کنترل و نظارت الکترونیکی بر قیمت ها، توزیع عادلانه کالا‌ها و تنظیم بازار کالا‌ها و اقلام ضروری به زودی در استان شروع به کار خواهد کرد.
معتمدی افزود: این سامانه امکان خرید امن و راحت برای اقشار مختلف، کنترل قیمت و رصد کالا‌ها و جلوگیری از احتکار و قاچاق را به دنبال دارد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون اقتصادی سازمان اطلاعات، معاون بهبود تولیدات دامی و مدیر توسعه بازرگانی سازمان، مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد، مدیرکل تعاون روستایی استان، بازرسین تنظیم بازار شهرستان، نماینده اداره تعزیرات حکومتی، نماینده صمت، رئیس اتاق اصناف و مسئول صنف میوه و تره بار، عسگری و معتمدی پور را در این بازدید همراهی می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها