مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

تکمیل مسجد جامع چوار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اینکه برای تکمیل مسجد جامع چوار حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، گفت: تلاش می شود که این مسجد به عنوان یکی از مطالبات مهم شهرستان چوار به زودی به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۴۳۸۱۴۹

فرشاد دوستی در جریان بازدید استاندار ایلام از مسجد جامع شهر چوار اظهار کرد: این مسجد ۲ هزار متر مربع در مجموع زیر بنا دارد.

وی با بیان اینکه شبستان این مسجد در بخش آقایان ۴۰۰ متر و در بخش خانم‌ها حدود ۳۰۰ متر زیربنا دارد، افزود: مسجد جامع شهر چوار در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و طبق زمان بندی تا پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.

تکمیل مسجد جامع چوار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

دوستی اضافه کرد: تا کنون ۲۱۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای تکمیل این مسجد هزینه شده و اعتبار این مسجد در سال جاری ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

استاندار ایلام در جریان این بازدید بر تکمیل هر چه سریعتر مسجد جامع شهر چوار تاکید کرد.

افتتاح ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چوار

ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چوار با حضور استاندار ایلام، امام جمعه این شهرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین استاندار و جمعی از مسولان افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این آیین گفت: ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چوار با زیربنای ۲۸۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال افتتاح شده است.

جمال اسدی تصریح کرد: اعتبارات این ساختمان از محل اعتبارات بنیاد شهید مرکز تامین شده است.

تکمیل مسجد جامع چوار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

وی خاطرنشان کرد: شهرستان چوار دارای ۶۰۰ خانوار تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران است و افتتاح این ساختمان نقش مهمی در خدمات رسانی به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا دارد.

استاندار ایلام با اشاره به رشادت‌های مردم چوار در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: از توجه لازم برای افتتاح نمایندگی این اداره کل در شهرستان چوار قدردانی می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها