مدیرعامل آبفای ایلام خبر داد:

تعویض بیش از ۴۲۰۲ کنتور آب خراب در استان ایلام

مدیرعامل آبفای ایلام گفت: به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب میان مشترکین، طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۴۲۰۲ دستگاه کنتور خراب در استان ایلام تعویض و ساماندهی شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۲۳۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ پرویزناصری، با اشاره به اینکه ساماندهی کنتور‌های خراب و مشترکان غیر مجاز از اهداف کلان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب ایلام در این راستا تمام امکانات و نیروی کاری خود را برای رفاه حال مردم به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از هدررفت آب و کاهش آب به حساب نیامده، شناسایی کنتور‌های خراب و تعویض به موقع آنهاست، خاطرنشان کرد: از آغاز سال ۴۲۰۲ کنتور خراب در استان تعویض و ساماندهی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ادامه داد: شناسایی کنتور‌های خراب از جمله وظایف مامورین قرائت کنتور می‌باشد که تعویض این کنتور‌ها تاثیر بسزایی در مدیریت مصرف آب خواهد داشت.

ناصری، تعداد کل مشترکین آب شهری و روستایی استان ایلام را ۲۴۳ هزار و ۱۲۱ فقره اشتراک اعلام کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اول سال جاری تا به امروز در سطح استان ۴۹۳۵ انشعاب جدید واگذار کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها