بهترین ترجمه کتاب 48 قانون قدرت مال کدام انتشارات است؟

کتاب 48 قانون قدرت اثر رابرت گرین یکی از بهترین کتاب های خودسازی در زمینه بررسی "ماهیت قدرت" است. این کتاب در ایران حداقل توسط 10 انتشارات مختلف به چاپ رسیده و هر ماه شاهد اضافه شدن نسخه های بیشتری از این کتاب توسط ناشرین مختلف هستیم.
کد خبر: ۱۴۳۶۱۱۰

در این مطلب ابتدا موضوع کتاب، سپس بهترین ترجمه کتاب 48 قانون قدرت از انتشارات های مختلف و معروف را به شما معرفی می‌کنیم تا هنگام خرید کتاب، بهترین ترجمه بدون سانسور را تهیه کنید.

معرفی کتاب 48 قانون قدرت

کتاب 48 قانون قدرت که با عنوان (The 48 laws of power) شناخته می‌شود اثر نویسنده و سخنران معروف آمریکایی "رابرت گرین" است که با بررسی روش های کسب قدرت و تاثیر آن در روابط اجتماعی و محافل سیاسی به یکی از برترین کتاب ها در حوزه قدرت تبدیل شده است.

این کتاب شامل 48 فصل است که نویسنده در هر فصل یکی از قوانین قدرت را از جنبه های مختلف بررسی می‌کند. یکی از نکات قابل توجه کتاب، بررسی موارد تاریخی و تاثیر قدرت بر روی زندگی افراد بزرگ در تاریخ است. نویسنده در هر فصل یکی از نمونه های تاریخی را بررسی و نتیجه انجام قانون را شرح می‌دهد.

48 قانون قدرت اولین بار در سال 1998 منتشر شد و خیلی سریع به کتابی پرفروش در زمینه رهبری، قدرت و سیاست تبدیل شد به طوری که خیلی از سیاستمداران بزرگ دنیا این کتاب را مطالعه کرده‌اند، پایه اصلی مطالب کتاب در این رابطه است که قدرت یک جز جدا نشدنی از زندگی هر انسان و البته یک موضوع طبیعی است که باید نحوه استفاده از آن را یاد بگیریم و برای رسیدن به اهداف خود از قوانین قدرت استفاده کنیم.

بهترین ترجمه کتاب 48 قانون قدرت مال کدام انتشارات است؟

گرین مدعی شده که قدرت به‌ خودی‌خود، خوب یا بد نیست. قدرت نیرویی خنثی است که هر شخص می‌تواند از آن در اهداف شوم یا اهداف مثبت استفاده کند. این موضوع به شخصیت و هدف هر شخص بستگی دارد و معمولا کسانی آسیب می‌بینند که از قوانین قدرت بی‌خبر هستند و در این بازی حکم قربانی را دارند.

کتاب 48 قانون قدرت به دلیل رویکرد خشن و بی‌پرده دارای منتقدان زیادی است، خیلی از مخاطبان قوانین کتاب را غیر‌اخلاقی می‌دانند، شاید این موضوع به برداشت اشخاص از مفاهیم کتاب مرتبط باشد، اگر قصد دارید نسخه ترجمه فارسی این کتاب را مطالعه کنید، با توجه به حساس بودن قوانین قدرت توصیه می‌کنیم بهترین ترجمه کتاب 48 قانون قدرت از نشر نسل نواندیش را تهیه کنید تا دچار سوتفاهم و برداشت اشتباه به دلیل ترجمه غلط توسط مترجمان تازه‌کار نشوید.

یکی از قوانین جالب کتاب 48 قانون قدرت «کمتر از حد نیاز صحبت کنید» است، تز اصلی این قانون این است که وقتی پرحرفی می‌کنید و زیاد صحبت می‌کنید، در حال انتقال اطلاعات مختلفی به شخص مقابل خود هستید و ممکن است از همین اطلاعات اضافی بر علیه شما استفاده شود و به ضرر شما باشد.

گرین معتقد است کمتر صحبت کردن باعث می‌شود تا گارد دفاعی ما باز نشود و خیلی راحت از دیگران آسیب نبینیم، به نظر می‌آید واقعا همینطور است! آدم همیشه از دوستان نزدیک و آشنایان خودش آسیب می‌بیند، زیرا تمام اطلاعت لازم جهت آسیب زدن به ما را در اختیار دارند.

بهترین ترجمه کتاب 48 قانون قدرت

بهترین ترجمه کتاب 48 قانون قدرت بدون سانسور توسط نشر نسل نواندیش انجام و به چاپ رسیده است، ترجمه این کتاب توسط خانم فاطمه باغستانی از مترجم های معروف ایرانی در زمینه کتاب های خودسازی و روانشناسی با تعداد 620 صفحه انجام شده است. کتاب 48 قانون قدرت از نسل نواندیش در سایز وزیری و با جلد شومیز طراحی شده و با کاغذ تحریر (سفید) به چاپ رسیده و در سراج بوک با تخفیف در دسترس است.

در واقع نسل نواندیش که یکی از برترین انتشارات در زمینه کتاب های روانشناسی است، برای اولین بار در ایران کتاب 48 قانون قدرت را ترجمه و به چاپ رساند، سپس دیگر نشر‌ها مانند شاهدخت پاییز، آزرمیدخت، نیک فرجام و نشر یوشیتا نیز نسخه های مختلفی از این کتاب را ترجمه و روانه بازار کردند.

در ادامه با توجه به استقبال زیاد مخاطبان از کتاب 48 قانون قدرت، رابرت گرین نویسنده این کتاب تصمیم گرفت تا نسخه فشرده شده‌ای از این کتاب را بنویسد که در ایران فقط توسط نشر یوشیتا ترجمه و به چاپ رسیده است.

معرفی رابرت گرین

رابرت گرین متولد کالیفرنیا آمریکا، نویسنده کتاب 48 قانون قدرت است، گرین علاوه بر نویسندگی یک سخنران مطرح نیز می‌باشد که به دلیل انتشار کتاب‌های مختلف در زمینه طبیعت انسان و قدرت در سراسر دنیا فردی شناخته شده است.

گرین نویسندگی را از دهه 90 میلادی شروع کرد و اولین کتابش را در سال 1998 به بازار روانه کرد، کتابی که سریعا مورد استقبال عمومی قرار گرفت و به یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز تبدیل شد. این کتاب 48 قانون قدرت نام دارد.

 بهترین ترجمه کتاب 48 قانون قدرت مال کدام انتشارات است؟

چرا باید کتاب 48 قانون قدرت را بخوانیم

در این قسمت به یکی از دلایلی که باید کتاب 48 قانون قدرت را بخوانیم اشاره می‌کنیم، «کسب قدرت و رسیدن به اهداف».

فرض کنید در محیط خانوادگی نشستید و یک حرفی می‌زنید، اگر کسی به حرف شما گوش ندهد چه حسی پیدا می‌کنید؟ قطعا سرخورده و ناراحت خواهید شد. حالا فرض کنید حرفی که می‌زنید را همه با دقت گوش کنند و به خواسته شما توجه کنند، حالا چه حسی دارید؟

قدرت اینگونه است، از کوچکترین تا بزرگترین مسائل زندگی همه به میزان قدرت شخص مربوط است، اگر در زندگی فردی قدرتمند باشید همیشه مورد احترام قرار می‌گیرید و می‌توانید بر روی دیگران تسلط داشته باشید و از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید.

قدرت یک بازی است و هر بازی قوانین خاص خودش را دارد، اگر قوانین بازی را یاد بگیرید شما برنده خواهید بود، اگر قوانین را بلد نباشید از همین قوانین بر علیه شما استفاده می‌شود و به فردی بازنده و ضعیف تبدیل خواهید شد.

در پایان اگر قصد مطالعه این کتاب را دارید، توصیه می‌کنیم کتاب 48 قانون قدرت را با بهترین ترجمه (بدون سانسور) از نسل نواندیش که توسط فاطمه باغستانی انجام شده است را تهیه و مطالعه کنید تا در درک قوانین کتاب دچار سوتفاهم و مشکل نشوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها