مهارت گفت و شنود با مخالفان حجاب
به مناسبت روز حجاب و عفاف؛

مهارت گفت و شنود با مخالفان حجاب

جایگاه اصلی کارفرهنگی، آموزش و پرورش است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای ترویج عفاف و حجاب باید برنامه‌ای غنی، اصولی، به روز، فاخر و موثر انجام داد و جایگاه اصلی این کار آموزش و پرورش است. 
کد خبر: ۱۴۳۵۷۸۷
نویسنده ابوالفضل شمسی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در جلسه ستاد عفاف و حجاب گفت: اگر بخواهیم کار فرهنگی موثر واقع شود، باید همه‌ ادارات، دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌ها و آحاد مردم پای کار بیایند تا به نتیجه خوبی برسیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی جامعه در زمینه عفاف و حجاب باید همه احساس مسئولیت کنند و مسؤولین ادارات در این جلسات با یک نگاه ویژه فراسازمانی حاضر شوند تا نتایج مفیدتری به دست بیاید.

 

وی با اشاره به اقدامات لازم در خصوص ثمربخش بودن همه‌ کارهای فرهنگی، افزود: باید کار اصولی و ریشه‌ای انجام شود زیرا بیشتر کارهای فرهنگی علاوه بر اینکه نتایجی در کوتاه مدت دارند در بلندمدت نیز اثرگذاری بیشتری دارند.

 

حسین‌میرزایی اضافه کرد: برای ترویج عفاف و حجاب باید برنامه‌ای غنی، اصولی، به روز، فاخر و موثر انجام داد و جایگاه اصلی این کار آموزش و پرورش و خصوصا دوران ابتدایی است.

 

وی بیان کرد: باید بیشترین اعتبارات، امکانات، تجهیزات، خلاقیت و ابتکار در حوزه آموزش و پرورش به کار گرفته شود زیرا هزینه در این حوزه اثرات بلندمدت دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اگر کار فرهنگی عمیق در دوران ابتدایی برای دانش‌آموزان انجام شود سبب تاثیرگذاری بر روی خانواده‌ها هم می‌شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها