فضای رقابت‌های انتخاباتی استان اردبیل باید مسئله‌محور و راهکارمحور شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: فضای رقابت‌های انتخاباتی استان باید مسئله‌محور و راهکارمحور شود.
کد خبر: ۱۴۳۴۹۵۶

به گزارش جام جم آنلاین ،رضا قاسمیان ۱۸ آذر در جمع دانشجویان گفت: استعمارگران فهرست کشورها را همانند فهرست غذا می‌بینند و برای چپاول و تناول آنها برنامه‌ریزی می‌کنند، اما بصیرت نافذ و روحیه مقاوم مردم ایران و بخصوص دانشجویان نتیجه داد و ایران از زیر چاقو و چنگال جهانخواران نجات پیدا کرد.

قاسمیان پیرامون ویژگی پربرکت مطالبه‌گری مردم و دانشجویان افزود: مطالبه‌گری در ۴ سطح شامل مطالبه‌گری مردم از مسئولین، مطالبه‌گری مردم از مردم، مطالبه‌گری مسئولین از مردم و مطالبه‌گری مسئولین از مسئولین باید صورت بگیرد.

معاون استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: افراط و تفریط و یا غفلت از هر کدام از سطوح مطالبه‌گری، بر سرعت توسعه و کیفیت پیشرفت کشور اثر منفی می‌گذارد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی اقشار جامعه و بخصوص دانشجویان باید فضای انتخاباتی استان را مسئله‌محور و راهکارمحور شکل دهند تا داوطلبان انتخابات بر روی طرح مسائل و ارائه راهکار بهتر برای همان مسائل با هم رقابت کنند که این امر بر کیفیت انتخاب مردم تأثیر بسزایی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل پیرامون پرسش دانشجوی دیگری در خصوص آسیب‌های اجتماعی در استان افزود: آسیب‌های اجتماعی محصول غفلت و کم‌کاری‌های دو سه دهه گذشته در کشور است و ما با سیاستگذاری مناسب و افزایش چهار برابری رویدادهای مثبت فرهنگی، بخشی از روندها و نمودارها را تغییر و بهبود دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها