فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی

عامل قتل جنگلبان گلستانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی کردکوی از اعتراف قاتل محیط بان کردکوی خبر داد و گفت: این فرد صبح جمعه  با مشاهده مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی کردکوی از اعتراف قاتل محیط بان کردکوی خبر داد و گفت: این فرد صبح جمعه با مشاهده مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۳۴۸۰۴
نویسنده شبیر دائمی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از اعتراف قاتل جنگلبان کردکوی خبر داد و گفت: این فرد صبح جمعه با مشاهده مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده همچنان ادامه دارد. امیر باقری گفت: روز پنج شنبه  خبر فوت یک جنگل بان در شهرستان کردکوی به پلیس گزارش و پس از تحقیقات انجام شده  یک مرد حدود 46 ساله با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردکوی تصریح کرد: به دلیل تناقض‌گویی‌های این فرد و با توجه به اطلاعات کسب شده توسط ماموران انتظامی شهرستان کردکوی، این فرد تحت نظر پلیس و در مسیر تحقیقات بیشتر قرار گرفت.

باقری گفت: همزمان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران ادامه داشت تا اینکه  این فرد پس از مواجه شدن با مستندات و اطلاعات کامل پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: این فرد در اعترافات خود بیان کرد که مقتول از آشنایانش است و روز وقوع حادثه با هم به جنگل رفته بودند و متاسفانه اسلحه به صورت سهوی شلیک شده و به مقتول اصابت کرد.

فرمانده انتظامی کردکوی گفت : براساس اعترافات اولیه متهم، با توجه به خونریزی شدید مقتول و با توجه به اینکه در منطقه صعب‌العبور قرار داشتند، رساندن مقتول به مرکز درمانی با کندی انجام شد و متاسفانه این فرد فوت کرد.

وی تاکید کرد: گزارش‌های تنظیمی و اعترافات متهم و ادله و مستندات موجود برای تصمیم قضایی به مرجع قضایی ارسال شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها