شهردار بجنورد ؛

فاصله قابل توجه خدمات شهری بجنورد با استانداردها

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ شهردار مرکز استان خراسان شمالی با بیان اینکه خدمات شهری در این شهر فاصله قابل توجهی با استانداردها و سطح مطلوب دارد، اظهار کرد : نظارت بر کیفیت خدمات دهی را بلوک به بلوک و با سیستم تشویق و تنبیه اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۱۴۳۳۴۷۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

علی کشمیری گفت : بازنشستگی تعداد قابل توجهی از همکاران پاکبان، شهرداری بجنورد را با چالش کمبود پاکبان مواجه کرده و با اتمام قرارداد برون سپاری، نیازمند سرعت بخشیدن به تعیین پیمانکار جدید برای تامین نیرو هستیم.

وی افزود: کمبود نیرو در منطقه یک موجب شده هر پاکبان بیش از حد استاندارد سطح نظافت را برعهده بگیرد که بر کیفیت کار تاثیر می‌گذارد.

فراخوان جذب پیمانکار و نیروی پاکبان

کشمیری همچنین در ارتباط با جذب پیمانکار گفت: تجربه برون سپاری خدمات با توجه به حجم بالای بازنشستگی پاکبانان طی دو سال اخیر، موجب شد بخشی ازتعهدات ما درحوزه خدمات شهری مغفول واقع نشود، اما نیازمند تقویت حوزه خدمات شهری هستیم، زیرا همچنان با کمبود نیروی اجرایی مواجهیم.

وی در بحث جذب پیمانکار و عمل به تعهدات در تامین لباس، فرم کار و سطل زباله بیان کرد: پیمانکار باید توان اجرایی لازم در تامین نیروها را داشته باشد و تمام تجهیزات مورد نیاز را دراختیارشان قرار بدهد.

کشمیری ادامه داد: نیروهای بخش خصوصی با شرح وظیفه خاص و برای بازه زمانی مشخص جذب شده‌اند و در همان حوزه باید فعالیت کنند. امروز نیاز ما به جذب نیروی کارگری است و شرح وظیفه کارگران هم روشن است.

وی با جذب نیرو خارج از ضوابط سازمانی و استخدامی کشور مخالفت کرد و گفت: هرگونه جذب نیرو، تابع شرایط استخدامی کشور است وخود را متعهد به اجرای قوانین می‌دانیم./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها