در خراسان شمالی ؛

اولین روستای فاروج به سرویس پر سرعت Vdsl متصل شد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ با نصب و راه‌اندازی سرویس اینترنت بسیار پرسرعت Vdsl در روستای سیاهدشت فاروج، اهالی این روستا برای اولین بار از مزایای این سرویس بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۴۳۲۷۱۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی: در راستای ادامه روند توسعه ارتباطات مخابراتی و عدالت ارتباطی در نقاط مختلف شهری و روستایی ، اولین پروژه Vdsl روستایی در شهرستان فاروج در روستای سیاهدشت با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر، نصب و راه ندازی شد .
گفتنی است: تاکنون و در مدت یکسال گذشته، تجهیزات سرویس اینترنت بسیار پرسرعت Vdsl در ۱۰ روستای خراسان شمالی نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است که شامل روستاهای الخاص، تنسوان و بوانلودرشیروان،گسک،زنفت،قارضی از توابع بام و صفی آباد و کلاته میرزا رحیم از توابع شهرستان اسفراین ، شهرآباد نیروی هوایی در شهرستان سملقان،بک پولاد در شهرستان مرزی راز و جرگلان و سیاهدشت از توابع فاروج، می باشد.
شایان ذکر است:سرویس Vdslقابلیت ارائه سرعت بالا در ارسال و دریافت اطلاعات را دارد  و متقاضیان  روستاهای فوق می توانند با شماره گیری سامانه ۲۰۲۰ و یا با مراجعه به امور مشترکین مخابرات شهرستان مربوطه، نسبت به ثبت درخواست و ثبت نام اقدام نمایند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها