با حضور ویدئو کنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و فرمانده کل انتظامی کشور؛

پلیس راه اسفراین - بجنورد در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، پلیس راه اسفراین - بجنورد در خراسان شمالی با حضور ویدئو کنفرانسی امانی، معان وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۳۲۱۳۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

در این جلسه که در فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد، مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، سردار مطهری زاده، فرمانده نیروی انتظامی و اسپیدکار، رئیس پلیس راه استان حضور داشتند.

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: پروژه پلیس راه اسفراین - بجنورد به مساحت ۵۳۰ مترمربع (۴۵۰ مترمربع ساختمان اداری و ۸۰ متر مربع موتور خانه)  با اعتبار ۱۰۷ میلیارد ریال احداث شده است.

وی مساحت عرصه این پروژه را ۱۴۰۰ مترمربع ذکر کرد و افزود: پاسگاه‌های پلیس راه موجب افزایش کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح رانندگی می شود.

بر اساس این گزارش، ۱۳ باب پاسگاه و قرارگاه پلیس راه با هدف ارتقای ایمنی، استقرار پلیس راهور و کاهش سوانح رانندگی در سراسر کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افتتاح شد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها