رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه؛

سامانه بارشی در کرمانشاه حاکم است

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : هوای استان متاثر از سامانه بارشی حاکم در منطقه، ابری در بعضی ساعات با وزش باد و بارندگی، همراه با رعدوبرق و حتی رگبار پراکنده تگرگ بود.
کد خبر: ۱۴۳۱۱۵۶

جام جم آنلاین؛سعید قاسمی رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بارش که در نیمه غربی، بخصوص منطقه اورامانات نمود بیشتری داشته پیش بینی شده است در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی همراه گردد.

وی ادامه داد: در روز‌های پنج شنبه و جمعه، با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش در غالب نقاط استان، به شکل رگبار‌های موقت باران، احتمالاً همراه با رعدوبرق خواهد بود که در اوایل روز‌های مذکور، کاهش دمای هوا، شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی، بویژه در مناطق سردسیر و معتدل، فراهم می‌کند.

قاسمی اضافه کرد: به دنبال این وضعیت، در روز‌های شنبه تا اواخر وقت یکشنبه، به استثنای ابرناکی مختصر آسمان و گاهی اوقات وزش باد، پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: همچنین، دمای هوای روزانه که امروز به طور محسوس کاهش می‌یابد؛ از امروز تا یکشنبه هفته آینده، به آرامی افزایش خواهد یافت و طی این مدت، حداقل دمای شبانه روندی رو به کاهش خواهد داشت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها