زمین‌های دو هزار ۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی نیازمند تعیین تکلیف

استاندار هرمزگان گفت: زمین‌های دو هزار ۴۰۰ هکتاری پس کرانه بندر شهید رجایی بمنظور افزایش حجم سرمایه گذاری خارجی نیازمند تعیین تکلیف است.
استاندار هرمزگان گفت: زمین‌های دو هزار ۴۰۰ هکتاری پس کرانه بندر شهید رجایی بمنظور افزایش حجم سرمایه گذاری خارجی نیازمند تعیین تکلیف است.
کد خبر: ۱۴۳۰۷۶۱
هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان گفت: زمین‌های دو هزار ۴۰۰ هکتاری پس کرانه بندر شهید رجایی بمنظور افزایش حجم سرمایه گذاری خارجی نیازمند تعیین تکلیف است. مهدی دوستی در نشست با سه تن از اعضای کمیسیون عمران هیات دولت در بندرعباس افزود: الحاق این زمین‌ها زمینه ساز ایجاد توسعه اقتصادی و کریدور‌های بین المللی است. وی با اشاه به اینکه لایروبی بنادر یکی دیگر از برنامه‌های مهم استان است که موجب ارتقا ظرفیت و افزایش بهره وری می‌شود، گفت: ۷۲ بندر هرمزگان با شش میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب، نیازمند لایروبی است. استاندار هرمزگان گفت: یکی دیگر از مسائل مهم معطل ماندن طرح نهضت ملی مسکن در جزایر قشم و کیش است که باید برای این امر راهکاری پیدا شود تا بلاتکلیفی مردم در این جزایر نیز پایان یابد. دوستی افزود: ۱۲۰ کیلومتر راه فرعی و ۱۰۰ کیلومتر بهسازی مسیر در انتظار تامین حدود ۱۰ هزار تن قیر است تا آسفالت این ۲۲۰ کیلومتر، و بهره برداری آن در سفر رئیس جمهور صورت گیرد. دوستی گفت: یکی از بستر‌های فسادساز موجود، بارنامه صوری و شبکه سنتی صدور آن است که موجب قاچاق حجم قابل توجهی سوخت در استان می‌شود. استاندار هرمزگان افزود: در غرب بندرعباس روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر به محل کار می‌روند و برای کاهش رفت و آمد در این مسیر بدنبال ایجاد قطار‌های اتوبوسی هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها