رئیس پلیس کشور از فرمانده انتظامی خراسان شمالی تقدیر کرد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ سردار "احمد رضا رادان" فرمانده کل انتظامی کشور در آئین نکوداشت مفاخر فراجا با موضوع تحریم شدگان فراجا با اهداء لوحی از سردار"سعید مطهری زاده" فرمانده انتظامی خراسان شمالی تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۴۳۰۴۹۰
نویسنده اسدالله ابراهیمی

رئیس پلیس کشور از فرمانده انتظامی خراسان شمالی تقدیر کردرئیس پلیس کشور از فرمانده انتظامی خراسان شمالی تقدیر کرد

 

بر پایه این گزارش متن لوح تقدیر سردار"رادان " به این شرح است:  
بسم الله الرحمن الرحیم 
سردار سرتیپ دوم سعید مطهری زاده 
فرمانده محترم انتظامی خراسان شمالی 
سلام علیکم 
سناریوی تحریم علیه فرماندهان نظامی، انتظامی و دیگر ارکان و شخصیت های کشور حربه ای شده فاقد ارزش و نشان از شکست راهبردها و سیاست های شیطانی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه است. 
خداوند بزرگ را با همه وجود سپاسگذارم که شما برادر بزرگوار به عنوان یکی از فرزندان این ملت با عملکرد موثر خود که ناشی از ارتقاء روحیه جهادی، انقلابی و ولایتمداری می باشد، دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی را به عصبانیت وا داشته اید. به شما برادر عزیز که در راستای دفاع از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف غضب و کینه دشمن واقع شده اید، تبریک می گویم و شکی نیست که دشمنان در آینده و در میدان عمل پیامدهای اقدام شیطانی و کینه توزانه خود را بهتر و محسوس تر درک خواهند کرد. 
امیدوارم در سایه حضرت ولیعصر(عج)، این مجاهدت ها و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) تا تحقق کامل اهداف عالیه انقلاب استمرار یابند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار احمد رضا رادان

 

/ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها