مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل:

کنشگران اجتماعی در اردبیل برای ترویج فرزندآوری فعال می‌شوند

برای اجرای موفق قانون جوانی جمعیت و خانواده باید مردم و مسؤولان باهم همکاری کنند و کنشگران اجتماعی برای فرهنگ‌سازی و ترویج ازدواج و فرزندآوری فعال می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۲۹۶۷۶

 به گزارش جام جم آنلاین ،مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل گفت: برای اجرای موفق قانون جوانی جمعیت و خانواده باید مردم و مسؤولان باهم همکاری کنند و کنشگران اجتماعی برای فرهنگ‌سازی و ترویج ازدواج و فرزندآوری فعال می‌شوند.

افسانه جهانی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری دوره تربیت مربی کنشگر جمعیت، اظهار کرد: با توجه به احتمال بالای بروز بحران سالمندی در ۳۰ سال آینده ، بحث جمعیت از مسائل مهم کشور است و همه باید در این راستا برای جوانی جمعیت تلاش کنیم.

وی از برگزاری دوره تربیت کنشگر جمعیت در هفته اول آذر سال جاری در اردبیل خبر داد و بیان کرد: این دوره با حضور اساتید برجسته کشور با مشارکت دستگاه‌های مرتبط برای شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد و کنشگران به فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم در خصوص عواقب بحران سالمندی در آینده، اقدام خواهند کرد.

کنشگران اجتماعی در اردبیل برای ترویج فرزندآوری فعال می‌شوند

اجرای قانون جوانی جمعیت برای مقابله با تهاجم فرهنگی مهم است
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این نشست، تحکیم بنیان خانواده و اجرای قانون جوانی جمعیت را برای مقابله با تهاجم فرهنگی تأثیرگذار دانست و با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در خصوص اجرای برنامه‌های شاد برای نشاط خانواده‌ها، این برنامه‌ها را گامی در راستای تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد.

رضوان باقلاچی با استقبال از برگزاری دوره تربیت کنشگر اجتماعی در راستای قانون جوانی جمعیت و خانواده، گفت: گروه‌های مردمی نیز می‌توانند با ورود به این حوزه در راستای ترویج فرزندآوری و ازدواج همکاری کنند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها