تغییر وضعیت اسرائیل را در جریان طوفان‌الاقصی بررسی کرده‌ایم

صهیونیست‌ها دربرابر ۵ انتقام سخت

رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته و پس از روی کار آمدن مجدد نتانیاهو، رویدادهایی را در پی داشت که بیانگر تغییر شرایط این رژیم نامشروع بود. افزایش اعتراض‌های ساکنان اراضی اشغالی، اختلافات بین کابینه و مخالفان، افشای برخی اطلاعات محرمانه سردمداران، تلاش برای نفوذ در دولت‌های منطقه، تحرکات سیاسی برای گسترش عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه و افزایش اقدامات تحریک‌آمیز برای هتک‌حرمت بیت‌المقدس و توسعه مناطق صهیونیست‌نشین.
کد خبر: ۱۴۲۷۶۴۲
نویسنده محمدباقر بومیان | تحلیلگر مسائل سیاسی
صهیونیست‌ها دربرابر ۵ انتقام سخت
 
دخالت رژیم اشغالگر قدس در ترور و شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و فرماندهان مقاومت و جنایات دیگر در جمهوری اسلامی و سوریه و لبنان، زمینه را برای انسجام بیشتر و تقویت جبهه مقاومت و انتقام از رژیم‌صهیونیستی فراهم کرد. اکنون اسرائیل در محاصره آتشی قرار گرفته که خود آن را برافروخته و با اقداماتی جنون‌آمیز و شیطانی، آن را شعله‌ورتر می‌کند و بدیهی است که به زودی در آن می‌سوزد و نابود می‌شود.

رژیم غاصب صهیونیستی در برابر ۵ انتقام بزرگ قرار گرفته که عرصه را بر او دشوارتر می‌کند:

۱- انتقام «ملت مظلوم فلسطین» که با مدد الهی و به برکت خون‌ شهدای این سرزمین مقدس، امروز با دستان قدرتمند رزمندگان شجاع گروه‌های مقاومت فلسطینی در حال انجام است و با وجود نا‌متناسب بودن قوا و تجهیزات نظامی، صهیونیست‌ها را به شدت مستأصل کرده است.

۲- انتقام «جبهه مقاومت» که شامل گروه‌های مقاومت منطقه در لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و پاکستان است. قطعا با تجربه عملکرد این نیروها در مقابله با داعش، ورود آنان به جنگ با رژیم صهیونیستی، عرصه را بر این جنایتکاران سفاک تنگ‌تر و سخت‌تر خواهد کرد.

۳- انتقام « مسلمانان منطقه و آزادیخواهان جهان» که با حضور مؤثر خویش در صحنه و ابراز انزجار از اسرائیل غاصب، چهره پلید این نماد ظلم و جنایت را نمایان‌تر می‌سازند و منافع این رژیم و شیطان اکبر یعنی آمریکای مستکبر حامی اسرائیل را در سراسر جهان به خطر می‌اندازند.

۴- انتقام سخت « جمهوری اسلامی ایران» که رژیم جنایتکار اسرائیل را عامل اصلی بسیاری از فتنه‌ها و جنایت‌ها و شهادت مظلومانه تعدادی از نخبگان، چهره‌های شاخص و سرداران به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌داند. پرواضح است که ورود نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توانمندی‌های پیچیده نظامی، کار رژیم غاصب صهیونیستی را یکسره و برای همیشه سرزمین مقدس فلسطین را از لوث وجود این شیاطین جنایتکار پاک خواهد کرد.

۵- «انتقام الهی» که سخت‌ترین و مهلک‌ترین انتقام‌ها خواهد بود. همان گونه که خداوند وعده داد مظلوم را از ظالم می‌ستاند، قطعا انتقام الهی از سال‌ها جنایت و شقاوت صهیونیست‌ها به زودی صورت خواهد گرفت و سردمداران تروریست اسرائیل را به سزای جنایات‌شان خواهد رساند.

شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل اشغالگر آغاز شده و ملت مظلوم فلسطین عزم خود را برای آزادی این سرزمین مقدس جزم کرده‌اند و مسلمانان و آزادیخواهان جهان نیز خود را برای « دنیای بدون صهیونیست‌ها» مهیا می‌کنند. «... انا من المجرمین منتقمون» (سوره سجده/ آیه ۲۲)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها