مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین

اجرای ۴۰ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت : برای امسال ۴۰ طرح عمرانی و زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی استان هدف گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت : برای امسال ۴۰ طرح عمرانی و زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی استان هدف گذاری شده است.
کد خبر: ۱۴۲۶۶۶۲

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:رضا صفاری ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده برای سال جاری ۴۰ طرح عمرانی و زیربنایی با ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرک‌ها و نواحی استان هدف گذاری شده است.

صفاری افزود: هدف از اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی، اولویت گذاری این شرکت در بخش توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و طرح‌های زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۲۰ هکتار زمین آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان است، تاکید کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به "مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری شده، توسعه شهرک‌های صنعتی، ساماندهی زیرساخت ها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و همچنین حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال در اولویت کاری مهم این شرکت قرار دارد.

صفاری با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار شهرک کفش، زیتون، پوشاک و صنفی عمومی در دستور کار کارگروه امور اقتصادی استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: با وجود این کار، هیچ اولویت کاری برای احداث شهرک‌های صنعتی در استان قزوین وجود ندارد.

قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است که حدود یک هزار واحد تولیدی بهره بردار در این نواحی مستقر می‌باشد و به همین تعداد نیز طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها