خداحافظی با دانشکده های نسل قدیم در دانشگاه آزاد اسلامی
معاون علوم ، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد خبر داد:

خداحافظی با دانشکده های نسل قدیم در دانشگاه آزاد اسلامی

خطر سرویس کاران غیر مجاز

کد خبر: ۱۴۲۶۳۴۴
نویسنده رضا گلین شریف دینی

آخرین بار چه زمانی وسایل گرمایشی و سرمایشی خود را سرویس کرده اید؟ شش ماه پیش، یکسال پیش... یا اینکه به طور کلی از یادتان رفته است؟! البته بستگی دارد به این موضوع از چه زاویه ای نگاه کنید. اغلب مردم ترجیح می دهند خودشان سرویسکار تاسیساتی باشند ولی در موارد فنی تر اغلب اوقات تماس با نمایندگی های مجاز و استفاده از سرویسکاران متخصص فراموش می شود، غافل از اینکه ممکن است عواقب ناگواری داشته باشد.

 نمونه این معضلات که بیشتر در شهرهای بزرگ مشاهده می شود اغلب در سه بخش خدمات، تعهد و اعتماد قابل بررسی است. به طور طبیعی وقتی کالایی تولید می شود باید خدمات پس از فروش داشته باشد ولی چگونگی استفاده از آن در مکان ها و شرکت های مختلف متفاوت است. ضمن این که تعدد مصرف کنندگان لوازم تاسیساتی در کنار کمبود شرکت های خدماتی همیشه وجود دارد. در این بین عده ای از افراد غیر متخصص از فرصت پیش آمده سوء استفاده می کنند و نشریات و سایت های تبلیغاتی هم برای امرار معاش آگهی تعمیرکارانی را چاپ می کنند که از اعتبار آنها اطلاعی ندارند در حالی که مردم به آنها اعتماد دارند.

بنابراین در آسانترین شیوه و با کمترین هزینه، تخصصی ترین کارهای تاسیساتی به کسانی واگذار می شود که شاید در کار خود تجربه کافی نداشته باشند. در چنین مواقعی توصیه می شود مصرف کنندگان لوازم تاسیساتی ضمن توجه به هشدارهای ایمنی و حفاظتی از سرویسکارانی استفاده کنند که دارای پروانه کسب و گواهی از نمایندگی های معتبر لوازم خانگی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها