معاون خدمات شهری شهرداری یزد خبر داد:

تقویت کمربند حفاظتی شهر یزد و سیل بندها

یزد- معاون خدمات شهری شهرداری یزد در نشست مدیریت بحران شهرداری، از تقویت کمربند حفاظتی شهر یزد و سیل بندها خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۴۴۴۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، در نشست مدیریت بحران شهرداری یزد که با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری و با حضور برخی از مدیران مناطق و سازمان های تابعه و کارشناسان عمرانی و خدمات شهری برگزار شد، درخصوص کمربند حفاظتی شهر یزد، سیل بندها و اقداماتی که در چهار سیل بند می بایست انجام شود، بحث و بررسی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه در این نشست در خصوص اقدامات مدنظر مشاور دفع آب های سطحی در مناطق پنجگانه شهر بحث و تبادل نظر شد، گفت: عملیات عمرانی طرح های مصوبی که بودجه اجرایی آن اختصاص یافته است، بدون وقفه در حال انجام است.

حمید رضا رحیمدل با بیان این که با اقدامات انجام شده در طرح دفع آب های سطحی، شهر یزد با کمترین مشکل آبگرفتگی مواجه می شود، اظهار امیدواری کرد: انشاالله بتوانیم تا قبل از بارندگی های فصل پائیز، طرح های باقیمانده را تکمیل کنیم تا آب های ناشی از بارندگی و روان آب ها را کنترل و به سمت رودخانه مرکزی شهر هدایت کنیم.

وی همچنین به اهمیت وجود سیل بندها در مواقع بارندگی اشاره کرد و گفت: هدایت آب های سطحی به پشت سیلاب ها، موجب می شود تا خطر ورود سیلاب احتمالی به شهر، شهروندان را تهدید ننماید.

رحیمدل تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم در خصوص تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیر اطراف سیل بندهای ایجاد شده خودداری نمایند زیرا این موضوع خطر انحراف احتمالی مسیر سیل را به دنبال خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها