پیگیری امور خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران به طور جدی در دستور کار قرار دارد

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سخنانی با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خانواده‌های شهدا مجاهدت‌های زیادی را نثار انقلاب کردند و از گذشته حامی امام و در این سال‌ها حامی رهبری بوده‌اند و در این صراط مستقیم همواره مدافع انقلاب و اسلام بوده‌اند.
کد خبر: ۱۴۲۴۲۲۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ وی گفت: با تمام نوساناتی که به خاطر فشار دشمنان طی سال‌های اخیر به مردم و زندگی‌شان اعمال شده به لطف الهی مردم و خانواده شهدا و ایثارگران در صف حمایت از انقلاب مانده‌اند و داشته‌های خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند که مقام معظم رهبری نیز طی این سال‌ها به مناسبت‌های مختلف بیاناتی را درتمجید و تقدیر از این حرکت‌ها ایراد فرموده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بنده هم به نوبه خودم به ساحت خانواده شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنم و امیدواریم برخی از خواسته‌های مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا از جمله ساماندهی گلزار شهدای شهرستان که امروز مطرح شد از طریق اداره کل استان، اداره شهرستان، شهرداری و سایر ارگان‌ها پیگیری ‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برخی دیگر از نیازها از جمله تأمین زمین نیز باید از مراجع شهرستانی پیگیری شود و به‌خصوص فرماندار محترم باید در مورد این موضوع بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم را انجام دهند. در مورد پیگیری فرم ج نیز تفاهم‌نامه‌ای اخیراً با وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است که امیدواریم که بخشی از مشکل حل شود. در رابطه با بحث کمیسیون نیز آمارهای موجود را پیگیری می‌کنم تا تمهیداتی را برای برگزاری کمیسیون پزشکی را طبق دستورالعمل‌ها انجام دهیم.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: در مورد اعطای حق پرستاری نیز امیدواریم بتوانیم با تشکیل پرونده برای افرادی که به این موضوع نیاز دارند کمک کنیم افراد تحت پوشش، به‌خوبی کارهایشان انجام شود تا بهبود در عرصه‌های مختلف اتفاق بیافتد. دولت و مجلس برای بهبود اوضاع همه مردم در تلاش است و در همین راستا بنیاد شهید نیز تلاش می‌کند با توجه چارچوب ساز و کارهای قانونی، خدمت‌رسانی به خانواده‌ها را به طور جدی پیگیری کند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها