مشکلات سوت به دستان و رشته‌ای که سر دراز دارد

داوری در آفساید

رییس فدراسیون فوتبال:

حضور رونالدو در ایران بسیار بااهمیت است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: رونالدو یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان است و حضور وی در کشورمان می تواند بسیار بااهمیت و تاثیرگذار باشد.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: رونالدو یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان است و حضور وی در کشورمان می تواند بسیار بااهمیت و تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۱۴۲۲۵۳۹
مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: مهدی تاج ،رییس فدراسیون فوتبال با حضور در مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال استان قزوین تصریح کرد: با توجه به رقابت های جام باشگاه های آسیا، حضور بازیکنان بزرگی مانند رونالدو توجه جهانیان را به کشور ما جلب خواهد کرد و به همین جهت بایستی حضور تیم هایمان را در رقابت ها و مجامع جهانی پیگیری کنیم که در آن صورت شرایط خوب و مناسبی را برای ورزش کشور رقم خواهیم زد. به گفته وی، تامین و راه اندازی دستگاه VAR برعهده باشگاه ها بوده اما همه تلاش فدراسیون فوتبال آن است که تا پایان امسال تجهیزات مربوطه را بتوانیم وارد کشور کنیم. وی با اشاره به مسابقه تیم های پرسپولیس و النصر و استفاده از دستگاه VAR افزود:‌ خوشبختانه هماهنگی های لازم برای ورود این دستگاه انجام شده و در مسابقه النصر با پرسپولیس شاهد استفاده از آن خواهیم بود اما مشکل جدی در این مسابقه عدم حضور تماشاگران است که بایستی کاری کنیم تا همه مسابقات بین المللی ما با حضور تماشاگر برگزار شود. تاج با اشاره به افزایش حقوق ۲ برابری داوران فوتبال،‌ تاکید کرد:‌ انجام این کار بسیار سخت بود تا جایی که ما حتی برای تامین هزینه بلیت داورانمان نیز متحمل هزینه های زیادی می شویم که این مبلغ در ماه به ۳۰۰ میلیارد ریال هم می رسد. رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به انتقادات داوری، خاطرنشان کرد: انتقادها در این زمینه،‌ هم در فوتبال و هم در فوتسال را می پذیریم که با ورود دستگاه VAR بدون شک ضریب اشتباهات در این زمینه کاهش می یابد. وی یادآور شد: در همین زمینه و برای کاهش ضریب اشتباهات داوری،‌ فدراسیون فوتبال اقدام به خرید "هدست" کرده که از این پس مورد استفاده داورانمان قرار خواهد گرفت. تاج در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکل زمین چمن برخی از استان های کشور، گفت: بعضی از استان های محروم شاید تنها ۲ زمین چمن موجود باشد که آن هم به بخش خصوصی اجاره داده شده و ورزشکاران محلی نیز زمینی برای تمرین و حتی مسابقه هم ندارند که بایستی برنامه ریزی مدونی در این زمینه صورت بگیرد. وی ادامه داد: این روزها و با وجود شرایط اقتصادی،‌ رشته هایی مانند فوتبال بسیار هزینه های سنگینی دارند تا جایی که حتی برای تامین روزانه ۳۰ هزار لیتر آب جهت آبیاری زمینی مانند ورزشگاه آزادی با دغدغه های زیادی روبرو هستیم. رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد: فوتبال این روزها با در همه ابعاد زندگی در هم آمیخته شده و در همه شئون سیاسی، اقتصادی،‌ فرهنگی و بین المللی ورود یافته و به جرات می توان گفت که هیچ پدیده اجتماعی را نمی توان با این رشته مقایسه کرد. تاج ادامه داد: برای فدراسیون فوتبال حضور یک لژیونر جهت حضور در یک مسابقه پنج میلیارد ریال هزینه دارد و در همین زمینه نیز ۱۰۰ میلیارد ریال برای دعوت از تیم فوتبال آنگولا نیز هزینه شده است. وی با اشاره به حضور تیم فوتبال شمس آذر در رقابت های لیگ برتر، گفت: به مدیران و مالکان این باشگاه و همچنین مدیرعامل و سرمربی و سایر عوامل که موفق به راه یابی در رقابت های لیگ برتر شدند،‌ تبریک می گویم و بدون شک این حضور می تواند باعث افزایش نشاط و شادابی مردم این استان شود. وی با اشاره به حضور بانوان قزوینی برای تماشای دیدار تیم های شمس آذر و هوادار تهران،‌ افزود:‌ حضور منظم بانوان قزوین نشان داد که می توان بدون هیچ مشکلی از این پس شاهد حضور آنان در ورزشگاه باشیم که همین مساله باعث رشد و اعتلای این رشته ورزشی نیز خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها