فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان رصد می‌شود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

قدرت کشف و شناسایی همه پرنده‌های روز جهانی را داریم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در نشست هم‌افزایی و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که صبح دیروز در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، گفت: امروز ما قدرت کشف، شناسایی و مقابله با همه پرنده‌های روز جهانی را داریم و رادار‌گریز برای ما هیچ معنایی ندارد، در حوزه کشف و شناسایی هم به پیشرفت‌های بسیار قابل توجه رسیده‌ایم به‌گونه‌ای که هیچ پرنده‌ای برای ما غیر‌قابل کشف نیست. در حوزه جنگ الکترونیک هم حرف اول را در سطح جهان می‌زنیم.
کد خبر: ۱۴۲۰۹۴۶

قدرت کشف و شناسایی همه پرنده‌های روز جهانی را داریم

به گزارش جام جم آنلاین، امیر علیرضا صباحی‌فرد گفت: امروز به این توانمندی رسیده‌ایم که اگر صلاح بدانند، می‌توانیم برخی تجهیزات پدافندی را به سایر کشورها صادر کنیم.
وی با بیان این‌که در حوزه جنگ الکترونیک حرف اول را می‌زنیم، ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید این سامانه‌ها باید بومی باشد و در چند سال اخیر بر‌اساس فرمان فرماندهی معظم کل قوا، کار را آغاز و به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به توان پهپادی نیروی پدافند هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: در حوزه پهپادی باید گفت که به ابتکاراتی دست یافته‌ایم که دشمن چیزی از آن نمی‌داند. البته آن مقدار که رسانه‌ای شده، دشمن را شگفت‌زده کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها