گذر موفقیت آمیز از پیک بار تابستان  داغ هرمزگان با تولید برق پایدار
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان، خبر داد:

گذر موفقیت آمیز از پیک بار تابستان داغ هرمزگان با تولید برق پایدار

۹ پروژه برق‌ منطقه‌ای در سفر رییس جمهور به هرمزگان آماده افتتاح است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان گفت: این شرکت ۹ پروژه بزرگ برق رسانی در سفر دور دوم رییس جمهور به استان آماده افتتاح دارد که این طرح‌ها در جهت تقویت شبکه برق و رضایت‌مندی مشترکان اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان گفت: این شرکت ۹ پروژه بزرگ برق رسانی در سفر دور دوم رییس جمهور به استان آماده افتتاح دارد که این طرح‌ها در جهت تقویت شبکه برق و رضایت‌مندی مشترکان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۲۰۵۲۳
هرمزگان-جام جم انلاین- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان گفت: این شرکت ۹ پروژه بزرگ برق رسانی در سفر دور دوم رییس جمهور به استان آماده افتتاح دارد که این طرح‌ها در جهت تقویت شبکه برق و رضایت‌مندی مشترکان اجرا خواهد شد. فرشاد آدینه‌پور در نشست خبری افزود: پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت تزرج حاجی‌آباد یکی از بزرگترین پروژه‌های برق منطقه‌ای هرمزگان در جنوب کشور است که همزمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح رسمی می‌شود. وی بیان کرد: این پروژه با ظرفیت ۴۰۰ مگاوات آمپر و با اعتباری نزدیک به یکهزار میلیارد تومان راه‌اندازی شده است. مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان اظهار کرد: پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت بندرخمیر نیز با ظرفیت ۲ درصد و ۲۵ مگاولت آمپر و با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های شاخص افتتاحی در سفر رییس جمهور به استان است که این پروژه وارد مدار شده و در حال جابجایی بار به این پست هستیم. آدینه‌پور ادامه داد: این پست در واقع برق منطقه سایه خوش و دژگان بندرلنگه و بندرخمیر تامین می‌کند و با وارد مدار شدن این پست در واقع پایداری برق در منطقه غرب بندرخمیر به وضعیت مطلوبی خواهد رسید. وی، خط ۶۳ کیلوولت پردیس حسنلنگی بندرعباس نیز به طول ۳۰ کیلومتر، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت دشتی پارسیان، توسعه فیدرخانه و افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت آنامیس را از دیگر پروژه‌هایی بوده که در سفر رییس جمهور وارد مدار تولید خواهد شد. مدیرعامل برق منطقه‌ای هرمزگان یادآورشد: همچنین پست ۶۳ کیلوولت تولید برق در محل بیمارستان جدید ۵۳۰ تختخوابی بندرعباس هفته دولت افتتاح می‌شود؛ این پروژه مختص بیمارستان نیست بلکه بخشی از توسعه شهر بندرعباس در آن منطقه را پوشش خواهد داد. مدیرعامل برق منطقه ای هرمزگان با اشاره به اینکه مصرف انرژی برق در استان از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه امسال، پنج و هفت درصد افزایش داشته است، گفت: سه درصد افزایش برق استان مربوط به صنایع سنگین است. آدینه پور یادآورشد: امسال هیچ خاموشی ناشی از کمبود تولید در استان نداشته‌ایم و حداکثر تلاشمان این است که با سیاست‌ها و برنامه‌های تدوین شده درسطح وزارت نیرو، تابستان سال آینده هم خاموشی نداشته باشیم. استان پهناور هرمزگان دارای هفت هزار کیلومتر طو ل خطوط شبکه برق است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها