۵۷ درصد از فروش اموال تملیکی کشور، سهم استان هرمزگان است

رییس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: در جریان برگزاری مزایده اخیر اموال تملیکی در سراسر کشور، ۵۷ درصد از مجموع فروش متعلق به استان هرمزگان بوده است.
رییس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: در جریان برگزاری مزایده اخیر اموال تملیکی در سراسر کشور، ۵۷ درصد از مجموع فروش متعلق به استان هرمزگان بوده است.
کد خبر: ۱۴۲۰۰۸۱
هرمزگان-جام جم انلاین- رییس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: در جریان برگزاری مزایده اخیر اموال تملیکی در سراسر کشور، ۵۷ درصد از مجموع فروش متعلق به استان هرمزگان بوده است. مجتبی قهرمانی روز یکشنبه در این راستا افزود: دستیابی هرمزگان به دستیابی فروش چهارهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در برگزاری مزایده سراسری شماره ۲۷۰ اموال تملیکی، موفقیتی مهم برای این استان بوده است. وی بیان کرد: مزایده سراسری فروش کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان در واقع در راستای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم نظارت و اقدام برای ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی به‌منظور صیانت از حقوق بیت المال، به مدت یک هفته از دهم تا هفدهم مردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد که با اطلاع‌رسانی مناسب، مورد استقبال گسترده متقاضیان و خریداران قرار گرفت و در نتیجه آن، استان هرمزگان موفق به فروش چهارهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال شد. رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی انجام شده و اقدامات صورت گرفته، میزان فروش اموال تملیکی استان هرمزگان از سال ۱۴۰۰ تا مردادماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۲ هزار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها