بازدید رئیس مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران از شرکت پگاه آذربایجان‌شرقی

در بازدید مشترک حسن خانه زر، رئیس مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاس سازمان ملی استاندارد ایران و بابک بدلی افشرد سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان‌شرقی از شرکت پگاه آذربایجان شرقی، نحوه اجرای طرح پایش کمیت در این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۱۹۴۱۰

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: در این بازدید رئیس مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد، برنامه و سیاست های سازمان ملی استاندارد در حوزه اوزان و مقیاس مبتنی بر حمایت از حقوق عامه و مصرف کنندگان نهایی و جلوگیری از کم فروشی می باشد.

وی ادامه داد: در دوره تحولی جدید سازمان با دستور ریاست سازمان ملی استاندارد در حوزه‌های مختلف اقدامات جدیدی آغاز شده که طرح پایش کمیت کشوری در واحدهای تولیدی و نیز سطح بازار یکی از این موارد می باشد. این طرح بر اساس دو استاندارد ملی 21759 و 16381 با موضوع الزامات نشانه گذاری در پیش بسته بندی محصولات و ارزیابی کمیت فرآورده ها از سال گذشته آغاز شده است.

5565

خانه زر با بیان اینکه موضوع کیفیت و احقاق حقوق مردم مسئله‌ای نیست که بتوان کوتاه آمد، گفت: طرح پایش کمیت کالا به طور جد از سوی سازمان ملی استاندارد در سطح کشور در حال اجرا می باشد.

در این بازدید در حضور رئیس مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاس سازمان ملی استاندارد ایران و سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی از سه فرآورده تولیدی این شرکت نمونه برداری گردیده و وضعیت نشانه گذاری و وزن خالص نمونه ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها