فرماندار اسلامشهر در نشست شورای مسکن استان تهران:

گلایه مردم از تاخیر احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در اسلامشهر

حدود ۳ هزار خانوار اسلامشهری صاحب خانه می‌شوند‌

فرماندار اسلامشهر از جانمایی ۲۸۵۵ خانوار در ۳ پروژه نهضت ملی و اقدام ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر خبر داد و گفت: متعهد شدیم طی ۴ سال ۲۶ هزار واحد مسکونی آماده‌سازی و تحویل مردم اسلامشهر دهیم.
کد خبر: ۱۴۱۹۲۹۶

وی افزود: پروژه‌های اقدام ملی شهید سلیمانی واوان با ۶۰۰ واحد مسکونی که ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۰۰ واحد که ۷۹ درصد پیشرفت داشته که ۸۰ واحد مسکونی در حال حاضر آماده تحویل است و مابقی ۲۰۰ واحد تا دهه فجر تکمیل و در اختیار مردم شریف اسلامشهر قرار می‌گیرد.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به پروژه مسکن شهید همت تأکید کرد: پروژه شهید همت در زمین عدل آباد با مساحت ۶۴ هکتار که قریب به یک سال معطل مانده بود، تجهیز کارگاه صورت گرفته و در هفته دولت کلنگ زنی انجام خواهد شد.
حبیبی گفت: پروژه ۷۷۰ واحدی شهید کلانتری نیز در روستای ده عباس تجهیز کارگاه شده و به‌زودی کلنگ می‌خورد که جزو ۳ پروژه فعال مسکن در شهرستان اسلامشهر است.
وی با تأکید بر اینکه ما متعهدیم ۲۶ هزار واحد مسکونی طی ۴ سال آماده‌سازی و تحویل مردم اسلامشهر دهیم، بیان کرد: ۱۵ هزار واحد مسکونی را تعاونی‌ها متعهد شده‌اند که بسازند و از نظر پروژه‌های مسکن و طرح‌های مسکن موردنظر شورای مسکن، گره‌های اصلی باز و مشکلات برطرف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها