اسماعیل زارعی کوشا عنوان کرد:

جایگاه ششم کردستان در کشور از لحاظ تخصیص زمین به طرح نهضمت ملی مسکن

استاندار کردستان گفت: طبق گزارش آخرین جلسه شورای عالی مسکن، کردستان رتبه ششم را از لحاظ تخصیص زمین به طرح مسکن ملی در کشور دارد.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۵۵
نویسنده سید دارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج اظهار کرد: استان کردستان اواخر سال گذشته از لحاظ تخصیص زمین رتبه ۳۱ کشور را داشت ولی اکنون به رتبه ۶ ارتقا پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه کردستان از نظر تقاضا و نیاز به مسکن ملی رتبه اول را در کشور دارد، افزود: هنوز ابتدای راه هستیم و باید با جدیت و بدون وقفه برای پیشبرد نهضت ملی مسکن گام برداریم.

استاندار کردستان، کار در زمینه مسکن ملی را نه یک امر دستگاهی بلکه فرادستگاه و همگانی دانست و ادامه داد: همه دستگاه ها باید برای اجرای این طرح احساس مسئولیت کرده و جدی باشند.

زارعی کوشا بر ضرورت پیگیری جدی کارها در بحث تسهیلات بانکی تاکید کرد و افزود: باید سعی شود سهم ابلاغ شده در زمینه تسهیلات حتما محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: خبرنگاران فرهیخته و بسیار دلسوزی هستند که با وجود مشکلات، همواره دغدغه اطلاع رسانی صحیح و دقیق دارند.

استاندار کردستان در ادامه بر ضرورت تکریم ایثارگران و خانواده شهدا و رزمندگان تاکید و اظهار کرد: یکی از مهمترین تکالیف ما زنده نگهداشتن یاد شهدا و تجلیل از جامعه ایثارگری است.

زارعی کوشا وجود ایثارگران و رزمندگان را سند الگو گرفتن از روشنگری حضرت زینب(س) دانست و یادآور شد: وظیفه همه دستگاه هاست که از ایثارگران و خانواده شهدا تقدیر کنند.

وی افزود: امروز نیاز است ارزش ها و مجاهده های دوران دفاع مقدس و شهدا برای نسل جوان تبیین شود، در غیر اینصورت بین قشر جوان با واقعیت های آن دوران فاصله می افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها