قرآن‌ سوزی ادامه جریانی که هزاران سال ناکام مانده است

همزادان زنده و جاودان

قرآن‌ سوزی در این چهار دهه اخیر، همچون یک حرکت نمادین، ابعاد عمدی و پیوسته به دیگر تهاجمات کفر جهانی علیه اسلام به خود گرفته و مطلقا همان نیست که وانمود می‌شود؛ یعنی اقدام سرخود یک نازیست افراطی و راست دیوانه نژادپرست، یک مسیحی مجنون، یک ملحد عراقی و مشتی اهل فحشا... همان‌طور که کتاب سلمان رشدی امر تصادفی و رمان سر خود یک هندی انگلیسی مفلوک نبود .اسلام‌ستیزی امروز، ادامه ستیز کفر مدرن و قدرت استعماری‌ روباه حیله‌گر با اسلام است.
کد خبر: ۱۴۱۷۴۰۱
نویسنده احمد میراحسان - گروه فرهنگ و هنر

ستیزی استراتژیک که علت یا علل بنیادین دارد و به شکل‌های متعدد، به‌ویژه طی ۲۰۰سال اخیر محقق شده است، از ساختن وهابیت و علم کردن عبدالوهاب و ادغام سعودی و تفکر مجعول او در قالب نظام سیاسی تا علم کردن باب و شکل دادن به بهائیت و استفاده از بهاء، صبح ازل، افندی ... برای دین‌سازی جعلی به اسم اسلام و ادعای پایان اسلام و ظهور منجی، برای فراموشی گوهر اسلام در مقام دین کامل که اجرای کاملش بر دوش امام غایب مهدی‌موعود(عج) است. همان نابودکننده ظلم و قدرت‌های ظالم جهانی و محو‌کننده بنیان کفر و شرک و آثار جور و دروغ در کره ارض.
 
قرآن‌ سوزی حرکت نمادین ایمان‌ سوزی یهودیت سامری 
حال معلوم است اساس توطئه‌های مستمر علیه قرآن صامت و ناطق برای آن است که ستمگران و قدرت‌های فرعونی، همه نیروهای ملحد و منافق و ضدحق متعال و ضدتوحید و ضددین و ضداسلام ناب که امروز اسلام محمدی و منتظر است، طنین مرگ خود از این دین حق می‌شنوند و نیز آن را امروز با ظهور انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی، مخل ظلم جهانی خود می‌بینند که این نظام در جهان، طنین اسلام ناب افکنده و مبلغ دین الهی و انتظار فرج ولی‌عصر‌(عج) است. تهاجم مضاعف تبلیغی ضداسلام، امروز به سبب همین رخداد و شنودن پژواک افول مرگ خود است و اسرائیل بیش از هرکس به این نابودی یقین دارد. زیرا ساحرانش از اخبار غیب خبر دارند! هراس و کینه به قرآن و خاندان وحی صلوات‌ا... علیهم از سوی یهودیت سامری و کفار حربی و ملحدان جانی از همین روست! قرآن‌سوزی یک حرکت نمادین و تبلیغی تهاجمی و جزئی از مجموعه پروژه اسلام‌ستیزی و قداست‌زدایی و ایمان‌سوزی یهودیت سامری علیه اسلام است .
 
نابینایی باطنی از پادگان سربازگیری قیام آخرالزمانی
خداوند در قرآن مجید، کتاب حکیم، معجزه زنده جاودان که از نور نخست و عقل اول، قرآن ناطق، زاده شد و درک قدر این وجود مبارک و رابطه‌اش با قدر مبارک کلمات‌ا...، چهارده معصوم، در فهم غیرمعصوم نمی‌گنجد، رازهایی را سربسته با انسان شایسته‌ ادراک برتر، در میان گذاشته است و روایت ثقلین، دو پاره‌ وجودی متحد، قرآن صامت و قرآن ناطق که از هم‌جداناپذیرند، آن را برای اهل راز، رمزگشایی کرده است. اما کافران دارای عناد و قلوب قفل‌شده و فهم‌بسته و نابینایی و ناشنوایی باطنی، هرگز، به انوار حقیقت و معنای حقیقت نزدیک نمی‌شوند. برای همین کور و کرند وگرنه هستی، رویدادها، تاریخ و زندگی پندآموز به ۱۰۰زبان سخن می‌گوید .از کوری و کری کفر همین بس که ۱۰هزار سال دیده‌ و شنیده‌اند که مشرکان، ظالمان، فراعنه، جاهلان معاند و اقوام کافر با انبیاء مخالفت کرده و از قابیل تا قوم نوح، ابراهیم، موسی، عیسی و پیامبران غیر اولوالعزم سلام‌ا... علیهم با آنان جنگیدند و فرمان خدا نبردند، پس دچار عذاب و لعنت و نابودی شدند و راه انبیا با اسلام و دین خاتم‌النبیبن والمرسلین محمد صلوات‌ا... علیه وآله و اوصیای پاکش علیهم‌السلام ادامه یافت که کافران، مشرکان، ملحدان و منافقان با اینان جنگیدند و در حیات دنیوی‌شان به سیاهچال‌شان افکندند و تکه‌تکه و مقتول و مسموم‌شان کردند اما نتوانستند حقیقت زنده و ‌جاودان‌شان و راه و نور هدایتگرشان را نابود کنند و جهان همچنان در انتظار موعود آل‌محمد(عج) و برچیدن بساط کفر و ظلم است و منتقم سیدالشهدا‌(ع) که از بدن تکه‌تکه، شهادت فجیع و بی‌رحمانه او هنوز خون تازه می‌جوشد و جوشش در عالم می‌افکند، کورند ‌و کرند و حیات شدید او را نمی‌بینند که عاشورا و اربعین و تربت مطهر و تطهیرکننده‌اش پادگان سربازگیری قیام آخرالزمانی مهدی عج و تحقق اسلام کامل و عدل جهانی موعود است. 

قتل ظاهری جسم‌ معصوم او را زنده‌تر می‌کند
اگر قلوب کفر جهانی که بازیگران حقیرش، سوئد و نوکران ملحد گوش به‌فرمانش، این‌همه قسی و ظلمانی و سنگ خارا و بدتر و پست‌تر نبود، می‌توانستند دریابند همان‌سان که تکه تکه کردن و قتل ظاهری جسم‌ معصوم صلوات‌ا... علیه او را زنده‌تر می‌کند، آتش زدن قرآن هم که پاره دیگر اوست، همین نقش را در حیات نورانی‌تر و روزافزون قرآن، این معجزه جاودان بازی می‌نماید و با دست خود و مکر خود، خدا فریب‌شان می‌دهد که این نور را در جهان منتشر سازند، چنان که یزید کور و کر و مست دنیا بود و با قتل اباعبدا... علیه‌السلام گام در راه انتشار نور حسین علیه‌السلام نهاد و برعکس و ناخواسته و تحت مشیت‌ا... قدم برداشت و  روز‌به‌روز این شهادت بیشتر به ایفای نقش سیدالشهدا در هستی جاودان، یاری رسانده است. آتش زدن قرآن نیز عینا همین نقش را دارد و در راه انتشار معجزه این کتاب جاودان و ایفای نقش غایی رهایی‌بخشش و نابودگری ظلم را ایفا می‌کند در اجرای عدل موعود به دست پاره جداناپذیر قرآن مجید، امام حی معصوم و ولی‌ا... الاعظم، حجت‌بن الحسن العسکری.

وهم قتل حسین و اولیای پاک خدا و قتل قرآن، خود آیتی برای اهل خرد است و خیزش آخرالزمانی ظهور و جهان ایمانی اسلام را تدارک می‌بیند. بنشینند و تماشا کنند که آتش دوزخ چگونه در همین دنیا می‌بلعدشان! که قیامت ماجرایی دیگر و عذاب مخلد است.

جهان اسلام دیگر تماشاگر پروژه اسلام‌ ستیزی نخواهد بود
دفاع از قرآن چیزی نیست که مردمی غیور نیازمند دستور اداری باشند درسراسر ایران ملت و نهادهای مردمی و اقشار گوناگون و‌ اهل ایمان از کارگران، کسبه، عالمان، دانشگاهیان، کشاورزان، کارمندان، پزشکان، مهندسان، تحصیل‌کردگان و زنان و جوانان باید بی‌وقفه در ایران ‌و ‌جهان اسلام به صورت جدا از دولت و نهادهای دولتی وارد عمل اعتراض شوند، دست نشویند، در جهان کار گسترش یابد و حالت تهاجمی پیدا کند تا ابلاغ گردد که اسلام دیگر تماشاگر پروژه اسلام‌ستیز نخواهد بود و این جنگ را از ریشه برخواهد انداخت و خفه خواهد کرد . دولت موظف است از رژیم اشغالگر قدس غافل نشود، او را در این ستیز هدف قرار دهد و از همه وسایل رسانه‌ای و ارتباطات بین‌المللی و بین‌الدول اسلامی سود جوید، جنبش جهانی علیه اسلام‌ستیزی راه بیندازد،  پشت صحنه توطئه را فاش سازد و به بیانیه اکتفا ننماید. این تنها راه تبلیغ تهاجمی برای گردآوردن افکار عمومی جهان علیه ستیز کفر مدرن و غرب سلطه‌جو و ضدحق و آزادگی و ضد اسلام است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها